פתח תקווה

תרגול תרגול תרגול במד"א הצלה פתח תקווה

ארגון מד"א "הצלה פתח תקווה" נטל על עצמו יחד עם עשרות חובשי הארגון לתרגל ולהוביל את המענה הרפואי במקום לצד צוותי מד"א נוספים מהמרחב, והחובשים התפרסו בחוליות רגליות, באמבולנסים של מד"א שדימו פינוי נפגעים לבתי החולים בבימבולנסים, ובאופנועי החירום של מד"א סביב והאזור.
חפ"ק מד"א המיוחד לאירוע המוני הוצב אף הוא במקום וממנו אנשי החם"ק ניהלו את שינוע ופריסת החובשים, כשעל התפקוד הרפואי מפקחים מטה מנהלת מרחב ירקון במד"א תמ"ג חיים דורי וסגנו סמ"ג אביחי חדד, וכן יו"ר הארגון ישראל גודלבסקי.
קודם לתחילת התרגיל התכנסו החובשים מתנדבי מד"א "הצלה פתח תקווה", וקיבלו תדרוך מפי מנהל מרחב ירקון במד"א תמ"ג חיים דורי, על מהות התרגיל, חלוקת התפקידים , ושיתוף הפעולה עם כלל גורמי החירום בתרגיל.
ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן ומנהלת החירום של העירייה בראשות מנהל אגף החירום השתתפו אף הם בתרגיל, ושיבחו את כלל הכוחות על התרגיל המוצלח ובפרט את המתנדבים על ההירתמות והמקצועיות הרבה, ובירכו שתקוותם שאירוע גדול שכזה ישאר רק בתרגיל.
מנהל המרחב במד"א תמ"ג חיים דורי וסגנו אביחי חדד הודו ומסרו את הערכתם למתנדבים על התפעול הרפואי המוצלח של התרגיל, ושיבחו את המקצועיות וההקפדה על הנהלים של החובשים.
יו"ר מד"א "הצלה פתח תקווה" ישראל גודלבסקי הודה בסיום לכלל כוחות החירום והביטחון ואנשי העירייה על שיתוף הפעולה המלא בתרגיל, כמו כן למטה מנהלת מד"א במרחב ירקון על התמיכה ושיתוף הפעולה דרך קבע, שיתוף פעולה שהוכיח את עצמו גם בתרגיל הנוכחי, ולסיום הודה במלוא הערכה למתנדבים שנרתמו ובאו על חשבון זמנם להשתתף ,וזאת כחלק מהתרומה למען הקהילה של הארגון והמתנדבים.

צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות