Uncategorized

מתחמם: האם כרמל שאמה הכהן בודק מה חושבים עליו תושבי ר"ג לפני שיחליט אם לרוץ? מה ענו למסרון ששלח?

אלא שנראה ששאמה הכהן שמחובר לכל דבר שקורה בעיר, לא מוותר על הרצון לרוץ. אבל כדי לרוץ הוא צריך להראות לעצמו, למשפחתו ובעיקר למפלגות שהוא מבקש מהם מימון – שהרחוב הרמת גני אתו.

וכך, לפני מספר ימים השבוע קיבלו כמה מאות תושבים ברמת גן מסרון מאי שם בערבות פריז. השולח הוא: שגרירנו כרמל שאמה הכהן. במסרון, שהגיע לידי מערכת "ניוזים מרכז" ששלח שאמה נכתב: "בוקר טוב מפריז, מה שלומך? לקראת ההחלטה הסופית שלי אם להתמודד לראשות העיר רמת גן, אשמח לשמוע את דעתך והמלצתך הכנה מה נכון לעיר ולי לעשות לפי מה שקורה וצריך לעשות בעיר. תודה מראש. כרמל שאמה הכהן".

המסרון הגיע בשעת בוקר מוקדמת ונשלח למאות תושבים שהיו פעילים בבחירות הקודמות בצד של שאמה הכהן. אלא שעם חלוף הזמן רבים מהם כבר לא נשארו עם שאמה הכהן ונדדו למחנות אחרים. וכך חלקם הגיבו כפי שניתן לראות בציניות להודעה של שאמה הכהן: "אני לא מאמינה שהבחור הזה שולח הודעה מפריז. הבחור הזה מנותק מהמציאות לגמרי".

אחר רושם: "התעורר מהתרדמת חושב שכולם מחכים למשיח".

אחר רושם: "זה שהוא אומר שהוא בפריז ומנסה לבדוק, זה הדבר הכי מטופש שהוא יכול לעשות. זה אפילו מקומם".

 

"ניוזים מרכז" פנה לכרמל שאמה הכהן ושאל האם הוא בודק את השטח לקראת הכרזה על ריצה ואילו תגובות הוא קיבל מאלו ששלח אליהם את המסרון.

שאמה הכהן אישר ששלח מסרון כזה: "שלחתי למעגל השני של מי שהיו פעילים שלי, לכ-200 איש בחמש בבוקר שעון פריז. אין ספק שאני בודק ושוקל כל דבר. קיבלתי תגובות נלהבות ממש".

ש: לא קיבלת תגובות שליליות כפי שהגיעו אלינו למערכת?

"רק בחור אחד בגלל רגישות העבודה שלי רשם משהו חיובי ומחק, השאר התגובות מדהימות ואלו רק 200 ראשונים ששלחתי להם".

אחד כתב לו: "אתה האדם הכי טוב להנהיג את העיר רמת גן למציאות טובה יותר. אתה ישר, רהוט בדיבור ובמחשבה, כריזמטי ובעל מוטיבציה להעלות את העיר רמת גן על המסלול חזרה כעיר חשובה ומרכזית במרכז הארץ".

אחר כותב לו: "הלוואי שתתחרה, כמו בפעם הקודמת אין ספק שנתמוך בך".

 

הודעת תמיכה של תושבת רמת גן שהגיעה לשאמה הכהן ביום שליחת המסרון
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות