חולון

גם בקיץ הזה מבלים בטוח

כמדי שנה, תפעיל עיריית חולון קו אוטובוס שיפעל בחינם בימי שישי בלילה, לרווחת צעירי העיר שמעוניינים לצאת ולבלות בחולון ובתל אביב. זאת, בשל החלטת משרד התחבורה שלא להפעיל קו לילה במועד זה. בכך, תימשך גם השנה מדיניות העירייה לאפשר לצעירי העיר לבלות בשעות הלילה הקטנות, בבטחה, ללא צורך בנהג תורן וללא הוצאות מיותרות על דלק, על חנייה ועל מוניות.

הקו יפעל בחודשי הקיץ, בכל שישי בלילה, בתאריכים 31.8.18-29.6.18, בין השעות 1:00-23:00, ייצא מחולון ויעצור במקומות הבילוי בעיר ובתל-אביב. בחזרה יפעל הקו בין השעות 4:00-1:00, בכל כחצי שעה. בהתאם לצורך, תתגבר העירייה את תדירות האוטובוסים. כמו כן, נציגי מועצת הנוער העירונית של חולון יפקחו השנה בהתנדבות על פעילותו התקינה של הקו.

קו 489 ייצא משכונות המגורים בחולון אל נמל תל אביב, דרך הרחובות אלנבי ובן יהודה ובחזרה, בכל חצי שעה, עד השעה 3:30. התחנות בהן יעצור האוטובוס הן במתכונת קו הלילה 489 שעובר בתחנות הבאות: הרוקמים (מתחם מועדון השברולט), מפרץ שלמה, משה שרת, אלופי צה"ל, גולדה מאיר, חנקין, ההסתדרות, שנקר, סוקולוב, קוגל, הלוחמים, תל גיבורים, קיבוץ גלויות, שוקן, הר ציון, העלייה, לוינסקי, סלומון, ראש פינה, הרכבת, דרך בגין, יהודה הלוי, אלנבי, בן יהודה, התערוכה ומסוף רידינג – נמל תל אביב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

צילום: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות