חולון

קיץ לוהט במיוחד מחכה לכם בחולון

סדרת המופעים האינטימיים "אליעזר על הגג" תימשך גם בימי הקיץ ובמסגרתה יתארחו במרכז הצעירים אמנים בולטים: אבטיפוס (5.6.18), אפרת גוש (19.6.18), ערן צור (3.7.18), יהלי סובול (17.7.18) ודני בסן (30.7.18). תחילת המופעים בשעה 21:00, עלות: 30 שקלים.

הסטנדאפיסט אדיר מילר חוזר לעיר שבה גדל ויופיע בשני מופעים מיוחדים לתושבי חולון בלבד בתיאטרון חולון – 5.7.18, 2.8.18, בשעה 20:30, עלות: 80 ₪.

להקות השירה הייצוגיות של חולון שפועלות במועדון השברולט יסכמו שנה ויקיימו מופע מחווה ליוצר עילי בוטנר. אמנים אורחים: עילי בוטנר וילדי החוץ – 16.7.18, בשעה 20:00, במרכז שטיינברג, עלות: 20 שקלים..

הפנינג והצגות לילדים בגינות בשכונות העיר יתקיימו בין התאריכים 16.8.18-2.7.18, בשעה 17:30, במגוון רחב של מיקומים – גן יום הכיפורים (קריית שרת), מתחם גני הסיפור – רח' מוטה גור (קריית אילון), גן סיפור טריקים בצלחת (ג'סי כהן), גן הבנים (קריית בן-גוריון), גן קדושי קהיר (נאות רחל), גן חצב (תל גיבורים), גן העצמאות (נווה ארזים), גן השומר (אגרובנק-הכניסה מרח' השומר). פרטים מלאים על שמות ההצגות, מועדים ומיקומים מדויקים יפורסמו באתר העירוני – הכניסה חופשית. הצגות לילדים ולנוער יתקיימו גם בתיאטרון המדיטק ובתיאטרון חולון (בתשלום).

חובבי הזמר העברי יוכלו, כמדי שנה, לשיר בציבור יחד עם מיטב המנחים: מוטי ברגילאיזאקיסיהודה אליאסשרה'לה שרוןאנדלה נירגבי ברלין ושרה גור. המופעים יתקיימו, לא תשלום, במהלך יולי ואוגוסט, במיקומים שונים ברחבי העיר, שיפורסמו בנפרד.

בתמונה: אדיר מילר, יליד חולון. צילום אריאל בלאק ודנה קרן

כמו כן, יתקיימו גם פעילויות קיץ רבות במוסדות התרבות השונים, ובראשן הפסטיבל הבין-לאומי לתיאטרון ולסרטי בובות, שיתקיים בין התאריכים 4.8.18-26.7.18 במרכז תיאטרון בובות, במדיטק ובלה פארק.

ורגע לפני שיתחילו אירועי החגים, שבהם תתארח, בין היתר, הזמרת ירדנה ארזי שתופיע בסוכת העיר, נסגור את הקיץ ואת החופש הגדול בהפנינג משפחות עם סדנאות, הופעות של כוכבי הילדים מיקי ומני ממטרה והרבה כיף בבריכה שיתקיים ב-26.8.18, בשעות 16:00-09:30, בנפשונית, עלות: 20 שקלים.

כל זאת, נוסף למגוון רחב ביותר של אירועים לנוער, בהם: הפנינג לעולים לכיתות ד'-ו', ב-24.6.18, בשעה 17:00, בלה פארק (בשיתוף הנהגת ההורים העירונית), מתחמי חוף מפנקים, מרתון סטנד-אפ עם חן מזרחי ודניאל אסייג, תחרות פלייסטיישן ואקס בוקס עירונית, תחרות די ג'יים, מסיבת פול מון עם עדן חסון ובריינדד, מאור זגורי בסדנת אמן, סדנאות היפ-הופ עם גל גולד וסימור דניאל, סדנת גרפיטי ועוד ועוד…

פרטים נוספים על אירועי הנוער ניתן למצוא בדפי הפייסבוק של נוער חולון, מועדון השברולט ומועצת הנוער חולון, באתר עיריית חולון ובאתר רשת קהילה ופנאי. לפרטים נוספים על כלל אירועי הקיץ בחולון יש להתעדכן סמוך למועדי האירועים באתר העירוני וכן בעיתונות המקומית ובשלטי החוצות ברחבי העיר.

 

 

צילום: אוהד רומנו, אילן בשור, שלומי פינטו, שרון רביבו, אריאל בלאק ודנה קרן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

אולי גם זה יעניין אותך
Close
Back to top button
נגישות