פתח תקווה

קמפיין "גם אני יכול!" לציבור הילדים והמבוגרים עם מוגבלויות

הקמפיין אשר מתחיל בימים אלה יעלה על שלטי חוצות, יפורסם בעיתונות ובמדיה הדיגיטלית ויזמין את הציבור המתאים להירשם במתנ"סים ובמרכזים הקהילתיים, לקראת שנת הפעילות הבאה. רון כץ ראש אגף אירועים ויו"ר מפגשים "אני שמח וגאה על שילוב המשפחות המיוחדות בחוגי רשת מפגשים. זהו מהלך חשוב שהיה לי הכבוד ליזום ולזכות לראותו יוצא אל הפועל. פתיחת החוגים החדשים מהווה מענה לצורך אמיתי שעלה מההורים והביא להקמת צוות עבודה שפועל ואת פירותיו כבר ניתן לראות".

אשר שוקר ראש אגף שירותים חברתיים ובריאות "אני שמח לבשר שכל אדם באשר הוא, ייהנה מעתה מהשירותים הניתנים לקהילות השונות על ידי האגף בראשותי, מתוך אמונה, רגישות וחשיבות שאנו רואים בציבור זה שהוא חלק אינטגרלי מכולנו. בהזדמנות זו אני פונה אליכם לקחת חלק בפעילויות החברה ובחוגים השונים ולהצטרף לעשייה בהנאה רבה".

מטי חי, אמא של אושרי "אני רואה חשיבות רבה בהעלאת המודעות לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. ככל שתבוצע הסברה בנושא כך נוכל לקבל את האחר. קמפיין עירוני היא בדיוק הפלטפורמה המתאימה לקידום הנושא ואני מודה לכולם על שיתוף הפעולה".

לצורך הקמפיין נרתמו ברצון רב:

  1. איילה כץ, נכת גפיים, יו"ר קהילה נגישה, משתתפת בחוג רכיבה ובחוג ריקודי עם.
  2. עמיחי נוימאיר, בן 40, לקוי ראייה, אמן המפסל בברזל.
  3. ג'ולי בלמס, כבדת שמיעה, רכזת מועדון חרשים.
  4. ליעד שמואל, בן 15, בעל מוגבלות התפתחותית, משתתף בחוג אימון כלבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות