Uncategorized

פרסום ראשון: אביהוא בן משה במגעים לריצה לראשות העיר ר"ג מטעם "העבודה". מה אומרים על כך ב"בית היהודי"?

אלא שעתה מערכת "ניוזים מרכז" חושפת כי בן משה, שכבר נראה שמסתובב לגמרי לכיוון הצד החילוני בעיר, מנהל מגעים חשאיים עם לא אחר מאשר אבי גבאי ומזכ"ל "העבודה" ערן חרמון, וזאת במטרה שאלו יתנו לו לרוץ בשורות "העבודה".

על כך אמר בן משה ל"ניוזים מרכז": "אין תגובה".

פעיל ציבור ידוע בקהילה הדתית-מסורתית ברמת-גן, שביקש להישאר בעילום שם אמר לניוזים כי הוא לא מופתע מהמגעים בין בן משה לבין אבי גבאי: "זו כבר תקופה ארוכה שאביהוא בן משה מפנה גבו לציבור שבחר בו ומתחנף לקהל החילוני. זה התחיל כשרץ מטעמה של אשת השמאל הקיצוני שלי יחימוביץ בבחירות להסתדרות, המשיך כשהתבטא בתקשורת כי הוא בעד פתיחת עסקים בשבת ולכן אני גם לא מתפלא על כך שהוא מתכוון לרוץ בתמיכתה של מפלגת שמאל שחברים בה שלי יחימוביץ, מירב מיכאלי וזוהיר בהלול.
האיש רוצה להיות ראש עיר בכל מחיר והופך את עורו כדי לרצות את החילונים והשמאלנים. לאחרונה הוא גם מקפיד שבכל התמונות שלו שמתפרסמות לא יראו את הכיפה שעל ראשו. אדם שמתכחש לזהות שלו ולחינוך שקיבל מהבית, לא ראוי להיות איש ציבור בכלל. ודאי לא ראש עיר".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות