Uncategorized

בלעדי: אביהוא בן משה ירוץ לראשות העיר ר"ג והוא בונה על… החילונים דווקא

אלא שמסתבר שזו לא הפצצה הגדולה שבן משה מטיל. בן משה שהיה תמיד מזוהה עם הציבור חובש הכיפות ועם "הבית היהודי" הטיל פצצה נוספת ואמר: "אני מתנתק מריצה בבית היהודי. מפלגה גדולה אחרת הולכת להודיע על תמיכה בי".
כשנשאל על ידי פעיליו המופתעים למה איילת שקד מגיעה אם כך לכנס, השיב: "היא חילונית".
אחרי שבעבר התבטא בן משה, שהוא לא מתנגד לפתיחת עסקים בשבת, הוא המשיך והפתיע: "ברשימה החדשה שלי יהיו ארבעה מועמדים חילונים בחמישייה הראשונה". התוצאה- בן משה יהיה המועמד חובש הכיפה היחיד ברשימה שלו.
באותה נשימה סיפר בן משה לפעיליו, כי הוא משוכנע ששכונת עמידר היא בידיו. עתה, נשאלת השאלה, האם בן משה לוקח כמובן מאליו את התמיכה של המצביעים הדתיים בעיר ואלו המסורתיים-דתיים בעמידר? אחרת קשה להבין למה הוא שובר לכיוון המצביעים החילוניים גרידא.
לפעיליו גילה כי הוא מסמן את אילני ושריר כשני המתמודדים העיקריים מולו וכי להערכתו שריר יפסיד קולות, בגלל ההצבעה האחרונה שלו על מכללת רמת גן בה נמנע, למרות דבריו על ההסכם קודם להצבעה".
מסביבתו של אביהוא בן משה נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות ההולכת וגדלה באביהוא".
צילום: פייסבוק בן משה
.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות