פתח תקווה

חניה לתושבי פתח תקווה ללא תשלום בחלק ניכר מהעיר

בהמשך ועל מנת לממש את הטבת החנייה יש להצטייד ב'כרטיס תושב ובמדבקת חנייה של 'כרטיס תושב' אותה ניתן להנפיק בעמדת כרטיס תושב בבניין העירייה (רחוב העלייה השנייה)  ובמוקד הטלפוני של כרטיס תושב 0732234350, 0722457397.

בעלי כרטיס תושב בעלי מדבקות יכולים להישאר עם המדבקה שברשותם. הטבת 50% לתושבי העיר תישאר על כנה ברחובות המסומנים בכחול לבן ובחניונים העירוניים.

בין הרחובות שבהם יישאר תשלום כפי שהיה: הראשונים, אוסישקין, הס, קשאני, וולפסון, ההסתדרות, מונטיפיורי, חיים עוזר, העלייה השנייה, שפיגל, ברקוביץ, שפיגל, מוהליבר, איכילוב, חובבי ציון, סלור, משה דיין, מוטה גור ועוד.

בין הרחובות בהם תושבי העיר עם מדבקות כרטיס תושב ייהנו מחניה חינם בכחול לבן: סטרומה, בר כוכבא, תל חי, גולדנהירש, פרומקין, ליברמן, נחלת צבי, וינגייט, החצב, רמב"ם, פרישמן, פרנקפורטר, סלומון, בילו, רש"י, סנדר חדד, המורה אליהו, מנדלסון, סעדיה הגאון, זיכרון משה, פרופסור שור, סמילנסקי, פרץ פסקל, מרטין גהל, האופן, החרש ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות