Uncategorized

מה נעשה עם כל הג'ז הזה – פסטיבל ניו אורלינס חוזר ב־22-21 ביוני לתל אביב

הסקסופוניסט אולייביה פרנק (צרפת) וחמישיית הג'אז סידני בשה במחווה לבשה, ערב מחווה לזמרות הג'אז הגדולות: פיצג'ראלד, הולידיי וווהאן בביצוע "אירופה סושיאל קלאב". ערב גוספל ובלוז עם הזמרת דניס גורדון (בריטניה) ואייל וילנר ביג בנד (ארה"ב). הקלרניטן מייקל וויט (ארה"ב) והניו אורלינס בנד עם החצוצרן גרג סטאפורד במחווה לבלוזיסט ואבות שושלת הג'אז – באדי בולדן. הפסנתרן האגדי סילבן זינג (שוויץ) במופע סווינג ובוגי עם נגן הטרומבון רונלד וילקינס (ארה"ב) וכן מסיבה קובנית צבעונית עם הלוס האצ'רוס (קובה/ ארה"ב).

כמו כן יתקיים ערב הוקרה לפסנתרן הג'אז הישראלי דני גוטפריד, שחוגג 80 ובהשתתפותו במחווה ללואי ארמסטרונג. שתי הפקות מיוחדת לפסטיבל – ערב מחווה נוסף לארמסטרונג עם בכירי החצוצרנים בארץ אברהם פלדר- אליו יצטרפו החצוצרנים אנריקו תומאס (אנגליה) וברוס האריס (ארה"ב) ומופע עם מלך ה"בוגי ווגי" סילבן זינג (שוויץ).

במהלך הפסטיבל יתקיימו מופעי חוצות פתוחים לקהל, וביניהם: בטירוף הבוגי ווגי של שנות ה-30, עם פסנתרן העל השווייצרי סילבן זינג במופע סוחף יחד עם השישייה של מאסטרו שי זלמן. הרכב הג'אז המסורתי דוקטור ג'אז בחגיגת דיקסילנד עם טעימה ממוזיקת ניו-אורלינס בג'אז שמח ומקפיץ. מסיבת ריקודי סווינג עם הביג בנד של אייל וילנר (NY) ולהקת רקדני בית הספר "סווינג איט" בריקודי שנות ה-30. ובסיום הפסטיבל – מסיבת רחוב גדולה של מארש דונדורמה שתוביל את הקהל לקצב שיא באווירת ניו-אורלינס, דיקסילנד ומוזיקה אתנית צוענית מקפיצה.

שאבי מזרחי מ"מ מנהל אגף התרבות והאמנויות ומנהל המחלקה למופעים, עיריית תל אביב-יפו, מסר: "תל אביב-יפו מביאה לקדמת הבמה את המוזיקה השמחה של ניו אורלינס עם מגוון
של אמנים בין לאומיים בשלל אירועים. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מאווירה שמחה במופעי החוצות ברחבת המשכן לאמנויות ובמופעים שיתקיימו במוזיאון תל אביב".

זיו בן, המנהל האמנותי ויוזם הפסטיבל, הוסיף: "אחרי הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, החלום הפך למציאות. הפסטיבל הוא הזדמנות לכל אוהבי מוסיקת הג'אז הכובשת מניו אורלינס שעיצבה את עולם הג'אז,
ובכלל לאוהבי מוסיקה באשר הם – ליהנות ממגוון רחב של סגנונות בטעם של פעם, והשנה הודות לשיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב-יפו, הצלחנו להביא יותר אמנים ומופעים בין לאומיים לישראל".

טלפון לרכישת כרטיסים: 03-5733001. מחיר כרטיס: 135-245 שקלים.
הנחות למחזיקי כרטיס דיגיתל

 

צילום: נינה גלישבע וחן ווגשל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות