פתח תקווה

צמיחה והתפתחות בסימן ט"ו בשבט

בגינה הקהילתית בעין גנים עמלו התלמידים יחד עם תושבי השכונה על טיפוחה לקראת אירועי החג המתוכננים במקום. בבי"ס אמיר נערכו משחקי חצר בליווי ובהובלת תלמידי התיכון הפעילים במהלך כל השנה בצהרון, ותלמידי תנועת הנוער שחקים של המשטרה בהובלת רס"מ אסף בנו, צלחו את טבילת האש הראשונה בהרצאה בפני תלמידי כיתות ו' בבית ספר שמעוני בנושא ערכים, התנדבות ומשטרה.

איילה רצון מנהלת צהרון מקפ"ת בבית הספר "אמיר" ציינה כי הילדים הצעירים מחכים לתלמידים הבוגרים המהווים כאח גדול עבורם ושמחים על הפעילות המשותפת.

רס"מ אסף בנו גאה בחניכי התנועה ורואה את תהליך ההתפתחות האישית של כל אחד ואחת מהם ומציין כי המעורבות הקהילתית הופכת משמעותית.

אלה זילברמן מנהלת המחלקה ל"התפתחות אישית ומעורבות חברתית" באגף החינוך העל יסודי, מברכת על שיתופי הפעולה עם הגורמים בקהילה ובטוחה כי כל הצדדים יוצאים נתרמים ונשכרים מהשתתפותם כחלק מהתוכנית.

צילום: באדיבות עיריית פתח תקווה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות