פתח תקווה

ספרייה על שם נחום היימן בשכונת נווה גן

ראש העירייה רמי גרינברג מסר: "במסגרת תהליך איגום המשאבים, ולאור העובדה כי לא ניתן להנגיש את ספריית קפלן  ולשרת את תושבי השכונה באופן הראוי לספרייה,הספרייה החדשה בשכונת נווה גן תשרת את תושבי השכונה והסביבה".

צבי בליץ, ראש אגף הספריות בירך על המהלך ועל פתיחת הספרייה החדשה והמודרנית. "אגף הספריות העירוניות שם דגש על השירות לתושב, ציין, "עדכנות טכנולוגית וחדשנות בתחום הספרות הדיגיטלית והכתובה".

ספריית קפלן ע"ש א.רואי ברחוב קפלן  13, תיסגר בסמוך לפתיחת הספרייה החדשה. הודעה בדבר המועד המדויק תשלח למנויים על ידי אגף הספריות במסגרת ההיערכות לפתיחת ספריית נווה גן.  מנויי ספריית קפלן ע"ש א. רואי יוכלו לבחור באיזו ספרייה ברחבי העיר הם מעוניינים להירשם, ולא יועברו כמקשה אחת לספריית נווה גן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות