חולון

מחבקים את הפצועים

הערב נפתח בהופעה של להקת מיוחדת – להקת "סימבלטא" –  ששניים מחבריה לוחמים שנפצעו בעת שירותם הצבאי ואשר המוסיקה והלהקה מסייעות להם בשיקום.  בהמשך הערב הופיע הזמר יואב יצחק, ששר ממיטב להיטיו להנאת הקהל הרב שמילא את האולם.

מוטי ששון פנה לפצועים ואמר: "בשנים האחרונות החלה מדינת ישראל לציין באופן רשמי את יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל וּפעולות האיבה. יום שמוקדש לכם, שנושאים עמכם פצעים ותיקים יותר וותיקים פחות, פצעים גלויים או נסתרים וּמָכאובים מימים קשים. אני מאמין, שלכל אחד מכם יש דרך משלו להוציא את הכאב ואני מקווה שעצם ההתכנסות היום כאן ביחד, היא דרך נוספת לחלוק ולהתאחד ולחוות – וְלוּ לרגע – אתנחתא קלה מהיום-יום הסוער שבקרבכם. אני עומד כאן לפניכם היום וחשוב לי לומר לכם, בשם כל תושבי חולון – אתם בלבנו במשך כל השנה ולא רק ביום הזה. אנחנו לא שוכחים אתכם ומחזקים אתכם בהתמודדות המאתגרת והמפרכת".

 

 

צילום: אלי נאמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות