רמת גן

מבטיחים חיים של כבוד לניצולי השואה

כבר למעלה מחמש שנים שהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רמת-גן מתגייס לטובת הנושא ומבטיח שהניצולים יחיו את חייהם בכבוד באמצעות הפרויקט התנדבותי – "חיים בכבוד". הכנס שנערך לאחרונה שם לו למטרה לחשוף את ציבור ניצולי השואה לפרויקט חשוב זה, להנגיש למענם את השירות הניתן ולהבטיח חיים בכבוד באמצעות מימוש כל הזכויות וההטבות להם הם זכאים.

במסגרת פרויקט "חיים בכבוד" ניתן שירות על ידי עורכי דין מומחים בתחום זכויות ניצולי שואה ומתנדבים מקצועיים, הן במוקד הפרונטלי והטלפוני והן בביקורי הבית. המוקד מעניק שירות משלים כדוגמת מילוי טפסים, שליחתם ומעקב אחר מימוש הזכויות. שווי הסיוע אשר ניתן לניצולים עד היום עומד על מיליוני שקלים. אנא וודאו שכל ניצול שואה שבסביבתכם מכיר את הפרויקט וממצה את זכויותיו המלאות.

מ"מ ראש עיריית רמת גן, ליעד אילני מסר: "על הנהגת העיר החדשה מוטלת החובה להנחיל את זיכרון השואה ולכבד את הניצולים היקרים לאורך כל ימות השנה. עיריית רמת-גן תוסיף לקדם יוזמות למען ניצולי השואה ותתגייס לטובת קידום פרויקט 'חיים בכבוד', במטרה לדאוג לרווחתם הכלכלית והנפשית ויותר מכל – לחולל צדק היסטורי".
לקביעת פגישה ובירורים בנושא זכויות יש לפנות ל"חיים בכבוד", רחוב ביאליק 32, קומה א', טלפונים: 03-5295750, 03-6126724. המוקד פתוח בימי שני ורביעי בין השעות 14:00-10:00. יש לקבוע מראש הגעה. הייעוץ ניתן ללא תשלום.

 

צילום: ענת סודאי אלאלוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות