חולון

פרס לתוכנית עם מוח

מדובר בפרס, בגובה 12 אלף דולר, שניתן על ידי משפחת גליקמן מסן דייגו, קליפורניה, בשיתוף ג'וינט ישראל-אשל – האגודה לתכנון ולפיתוח שירותים למען הזקן בישראל, לשם קידום ועידוד האיכות והמצוינות בטיפול בזקן. הפרס הוענק לעירייה על הפעלת תכנית "רב מוח" שמסייעת ללוקים בדמנציה ולבני משפחותיהם. על רקע הגידול במספר הלוקים במחלה, בצרכים ובמורכבות, ריבוי הגורמים הממסדיים שמעורבים בטיפול וקיום תכניות שונות, פיתחו צוות השירות לאזרח הוותיק וצוות עבודה קהילתית מערך עירוני, בשותפות עם ארגונים עירוניים וארציים שנותנים שירותים בתחום בחולון. פיתוח מערך התמיכה העירוני מאפשר איגום משאבים, תיאום שיתופי פעולה בטיפול בחולה ובמשפחתו, הפעלת מגוון תכניות שפותחו על ידי עמותת "עמדא", פיתוח מודל מקומי של מתן שירותים, הרחבת השיווק וההפצה של התכניות השונות והעלאת המודעות לנושא במישור העירוני.

בשנות פעילותה של התוכנית הופחתו זמני ההמתנה במענה הראשוני, הן ברמה הפרטנית והן בקצב פתיחת הקבוצות (כיום אין רשימות המתנה), הוגדלה כמות המשתתפים בתכניות השונות, הורחבו שיתופי הפעולה המקצועיים והוגדלו מספר השותפים המקצועיים בפעילות, הופחתו תדירות הפניות מצד בני משפחה לגורמים מטפלים בעיר לאור המענה הקיים, הורחבה יכולת ההתמודדות של בני המשפחה (המטפלים העיקריים בחולה) וכן חלה ירידה בכמות החולים במחלה שעוברים למוסד רפואי, בשל מחלתם.

 

 

צילום: עיריית חולון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

אולי גם זה יעניין אותך
Close
Back to top button
נגישות