Uncategorized

רז קינסטליך לא יעצור את פרויקט מתחם ה-1000: "מדובר בפרויקט נחוץ וחיוני לראשון לציון"

על כך "חטף" מדב צור ששלף את פרוטוקול מועצת העיר מחודש פברואר האחרון, לפיו קינסטליך הצביע בעד הקמת הארנה. קינסטליך לא נותר חייב ובתגובה ציין כי הפרוייקט שהחל ב- 80 מיליון שקלים כבר טיפס ל-280 מיליון שקלים באופן ישיר ועוד 100-150 מיליון שקלים באופן עקיף ועוד עתיד להכפיל את עלותו.
במקביל להתנגדות שהביע כלפי פרויקט  'הארנה', התייחס קינסטליך למתחם ה-1000 כפרויקט חשוב ומניב לראשון לציון ותיאר אותו כפרויקט הממצב את ראשון לציון כמטרופולין החדש של ישראל. 
"אין צל של ספק כי מדובר בפרויקט שיביא עמו בשורה בתחום התעסוקה והמסחר לראשון לציון. יש לי ביקורת על מספר נושאים כדוגמת עלויות הקמת הארנה ואופן התנהלותו של דב צור בעניין , אך אין מחלוקת בנוגע לנחיצותו ולחיוניותו של פרויקט ה-1,000 לראשון לציון", אמר קינסטליך.
"רבים מתושבי ראשון רכוש דירות ונכסים בפרויקט מתחם ה- 1000, לא אבצע מהלך שיפגע בהם כלכלית, הפצת השקרים עליי נוכח הבחירות הקרבות היא מגמתית ונובעת מפחד של הצד השני ומאווירת השינוי המורגשת בעיר, השינוי שראשון לציון זקוקה לו, השינוי  שתושבי ראשון לציון כל כך מחכים לו. השינוי שאביא, בעזרת השם, ב-13 בנובמבר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות