פתח תקווה

שנת הלימודים תשע"ט בפתח תקווה נפתחה באפס תקלות

משם הגיע ראש העירייה למתחם גני הילדים במשה סנה בו יש מגוון גני ילדים: שני גנים אנתרופוסופיים חדשים, גן שפתי לחינוך מיוחד, גן חלו"ם (חושים, למידה, ויסות מוטורי) וגן חב"ד. ראש העיר התרשם מהגנים האנתרופוסופיים, קיבל הסבר מצוות הגן והתרשם מפעילות הילדים ביומם הראשון.
עוד ביקר בבית הספר מעלות חיים בניהולה של יפעת גלרנטר ובבית ספר אורנים בניהולה של יעל הרשטיק שעברו שיפוץ משמעותי במהלך הקיץ. ראש העיר סייר והתרשם מהשיפוצים ששינו את המראה והתחושה באגפים שלמים וכמובן בירך את התלמידים וצוות המורים. לאחר מכן הגיע ראש העיר לחטיבת בן גוריון בניהולו של אורן קמינצקי, בירך את התלמידים והשתתף בהרמת כוסית לשנה החדשה עם צוות המורים.
ראש העיר איציק ברוורמן "היום זהו יום חג לכל תלמידי העיר. אני נרגש לפתוח את שנת הלימודים תשע"ט עם אפס תקלות בבתי הספר. השנה שיפצנו עשרות אגפים בבתי ספר רבים ובכך אנו הופכים גם את המוסדות חינוך הוותיקים למודרניים וחדישים. אני מאחל שנת לימודים מוצלחת ומהנה לכל התלמידים וצוותי החינוך העושים מלאכתם נאמנה יום יום ושעה שעה".

447 תלמידים התחילו את שנת הלימודים תשע"ט בעיר פתח תקוה, מתוכם 4,502 תלמידים נרגשים יתחילו השנה את לימודיהם בכיתה א'.
13,944 ילדים ילמדו בגני הילדים, 26,772 תלמידים ילמדו בבתי הספר היסודיים, 19,005 בבתי הספר העל יסודיים. בחינוך המיוחד ילמדו השנה 716 ילדי גן ו-1010 תלמידים בבתי הספר. (הנתונים כוללים את החינוך המ"מ, ממ"ד והמוכש"ר).
בעיר שנהנית מצמיחה חיובית וגידול באוכלוסייה הצעירה קיימים עשרות מבני חינוך, ביניהם 378 גני ילדים (לא כולל המוכר שאינו רשמי), 37 בתי ספר יסודיים (כולל חב"ד), 10 חטיבות ביניים מ"מ, 5 תיכונים ממלכתיים, 8 שש-שנתי ז'-יב' ממ"ד ו- 3 תיכונים טכנולוגיים, כל זאת בנוסף ל-11 בתי ספר של החינוך המיוחד.
השנה נפתחו 10 גני ילדים חדשים (מתוכם שני גנים אנתרופוסופיים), נפתחה חטיבת ביניים חדשה בשש שנתי יצחק שמיר. בחטיבה הצומחת יש בשלב זה רק 3 כיתות ז'.

צילום: לשכת דובר העירייה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות