ראשון לציון

שנת הלימודים בראשון לציון נפתחה כסדרה

למעלה מ-17 אלף תלמידים פתחו את השנה ב-17 בתי ספר על יסודיים ולמעלה מ-19 אלף תלמידים ב-50 בתי ספר יסודיים. 10,571 ילדים פתחו את השנה ב- 376 גני ילדים.
מלבד כ-112 מאבטחים של מוסדות החינוך שקיבלו את פני התלמידים, הצטרפו גם 85 פקחים מהחברה לבטחון ומעבירי דרך ואפילו שחקני כדור יד של מכבי ראשון לציון שהשכימו והתייצבו בצמתים ובכניסות לבתי הספר.
החינוך ימשיך גם השנה לקבל תוספת משמעותית בהיקף 27.5 מיליון ש"ח דבר שמזניק את ההשקעה בתלמיד ל-4700 ש"ח. רק לפני כעשור עמדה ההשקעה לתלמיד על 1600 ש"ח בלבד. מדובר אפוא בזינוק של יותר מ-290% תוך עשור. בעירייה מסבירים כי קיים קשר ישיר בין הגדלת תקציב החינוך לנתוני מערכת החינוך בעיר. נזכיר כי לאחרונה פורסמה הזכאות לבגרות לפיה ראשון לציון ניצבת בראש שבע הערים הגדולות עם 82% בזכאות בקרב הלומדים בעיר. כמובן שאחוז הזכאות המתייחס למתגוררים בעיר גבוה יותר ועומד על 83.1%. זאת לעומת אחוז זכאות של 61.63% רק לפני שמונה שנים. עלייה דרמטית של 21.47%. במהלך חופשת הקיץ השקיעה עיריית ראשון לציון סכום של כ- 40 מיליון שקלים בשיפוצי קיץ. בסך הכל הושקעו בשמונה השנים האחרונות כרבע מיליארד שקלים רק בשיפוץ ושדרוג מבני חינוך בחודשי הקיץ. השיפוצים במוסדות החינוך השנה הן חלק מהתכנית שגובשה על ידי מנהל שפ"ע ומנהל החינוך, ובהובלת מנכ"ל העירייה, חיים גליק. תוכנית שתיתן מענה ארוך טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך בעיר.

צילום: יוסי אלטרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות