Uncategorized

פרסום ראשון: ליאל אבן זהר הכריזה על ריצה לראשות העיר ראשון לציון – בפעם השנייה

"בהכרעות על חינוך, רווחה, תכנון ופיתוח העיר. השתתפתי, יזמתי וקידמתי החלטות על פרויקטים גדולים, והתנגדתי לפרויקטים שקודמו משיקולים שבעיני לא היו לטובת הציבור. הבאתי רעיונות שהפכו לחלק מהעיר, וראיתי כיצד הם הופכים למציאות. נאבקתי בעוולות, לחמתי בנחישות למען שמירה על דמותה וערכיה של עירנו, ותמיד תמיד, הבאתי איתי מאה אחוז של נאמנות לציבור, רוח לחימה, ויושר אישי.

היום, כשאני מציעה עצמי בפעם השניה לתפקיד ראש העיר, אני עושה זאת כדי שהנאמנות לציבור תהפוך למדיניות עירונית, כדי שהיזמות והחזון יתורגמו לביצוע סוחף ואדיר, ושהיושר האישי יהיה דמותה החדשה של המנהיגות המקומית".

יש לציין כי מועמדות זו הייתה צפויה. גם בקדנציה הקודמת היא ניהלה קמפיין שתקף נושאים דומים כגון שחיתות ועוד. עם זאת, בסופו של יום היא הייתה בין הראשונים להכנס לקואליציה של דב צור על אף מה שנאמר בקמפיין ועזבה לא בגלל ״שחיתות״ או ניקוי אורוות, אלא בגלל שלטענתה לא קיבלה את תיק החינוך באמצע הקדנציה – דבר שהוכחש בתחילה על ידי ראש העיר, דב צור.

 

 

צילום: פייסבוק אבן זהר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות