Uncategorized

חבר הכנסת יואל חסון מתכונן להודיע על ריצה לראשות העיר ראשון לציון. ייתכן תחת מפלגת העבודה

גורם המקורב לחסון אמר הבוקר ל"ניוזים מרכז": "יואל מקבל המון פניות גם מחברי מועצה לבוא ולרוץ לבחירות. הכיוון הוא חיובי, אבל עוד לא התקבלה החלטה סופית גם אם לרוץ ברשימה עצמאית או תחת העבודה. הכיוון כרגע שאם ירוץ זה יהיה בחסות העבודה".

אחד הדברים המדרבנים את חסון להיכנס למערכת הפוליטית המקומית הוא סקר פנימי שערכה מפלגת העבודה, לא רק בראשון לציון. בסקר בראשון לציון יש מגמה ברורה המצביעה כרגע על נתונים נמוכים של ראש העיר המכהן, דב צור, העומדים על פחות מ-15 אחוזי תמיכה.

ךגובת יואל חסון ל"ניוזים מרכז": "אכן אני מקבל פניות רבות להתמודד על ראשות העיר והדבר מחמיא לי מאוד. ראשון לציון, היא הבית מבחינתי, בקרוב היא הולכת להיות העיר השלישית בגודלה ואין ספק שהיא ראויה להנהגה בסדר גודל לאומי ולקואליציה חדשה שתוביל אותה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות