Uncategorized

גאווה מקומית: "ביקור התזמורת"

בתוכנית הקונצרט החורפי, הם יבצעו רפרטואר סוחף ומרגש. הסימפוניה הרביעית מאת צ'ייקובסקי, שעוסקת בזוגיות, באהבה ובגורל לעיתים אכזר, שהיו חלק מחייו האישיים של המלחין. יצירה נהדרת נוספת שתבוצע היא "סויטת הולברג" מאת גריג, שנכתבה לציון 200 שנה להולדתו של המלחין והסופר הנורווגי לודוויג הולברג. יצירה זו מביטה בצורתה לתקופת הבארוק, ותאפשר לנגני כלי הקשת ביטוי וירטואוזי בשפתו הייחודית של גריג.
במלאת 70 שנה לישראל, תבוצע קלאסיקה ישראלית, "אומרים ישנה ארץ" מתוך "סוויטה ישראלית" של נעם שריף ז"ל. "זה אך טבעי שיצירה ישראלית תיכלל בתכנית. הידיעה על פטירתו של אחד מגדולי המוזיקאים שפעלו בישראל נעם שריף, הובילה אותנו לבחור לבצע פרקים מיצירתו 'סוויטה ישראלית' " אומר גדי עבאדי מנהל המרכז למוזיקה ירושלים ומוסיף, "זוהי הזדמנות נפלאה לנגנים הצעירים להכיר את מסורת שירת הארץ, כשהיא עטופה במעטפת אמנותית שנונה ויצירתית מאין כמוה".

מועדי הקונצרטים:
חיפה: יום ראשון, 9.12.18 בשעה 20:00 אודיטוריום חיפה.
ירושלים: יום שני, 10.12.18 בשעה 19:00 אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים.
תל אביב: יום רביעי, 12.12.18 בשעה 20:00 היכל התרבות ע"ש צ'רלס ברונפמן תל אביב.
עלות כרטיס: 145/110 שקלים. הזמנות בטל. 02-5090300

צילום: יעל אילן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות