Uncategorized

האם כל המועמדים בראשל"צ, שמיהרו לרוץ ולספר על איחודים והסכמים עם סיעות ומועמדים אחרים, אכן חתמו על הסכמים בכלל?

כך למשל הובאו דוגמאות של ההסכמים שערך ראש העיר דב צור, כשלמשל ביעת חי הודיעה כי היא מצרפת אליו, התנועה החברתית הירוקה של איתן שלום שאף הצטלמו לוחצים ידיים עם צור ולבסוף "הליכוד" שלפי צור נותן לו חסות ובהסכם איתו. אלא שאין אף הסכם שעשה צור שדווח כדין או הופקד.

כך גם במקרה של סיעת "דרך חדשה" בראשות ליאל אבן זהר שהכריזה כי עשתה הסכם עם יצחק אבשלומוב ועם סורין גנות שהצטרפו לסיעתה לכאורה, אלא שאין אף הסכם חתום שנמצא או הופקד.

וכך גם הצטרפותו של מיכל קלדרון, יושבת ראש סיעת הבית היהודי שהצטרפה לתנועה החברתית הירוקה, רק שלא נמצא אף הסכם חתום לכך.

אז האם ההסכמיםה אלו קיימים, הם אמיתיים, או אלו הסכמים רק לשם התפאורה והצילום ויצירת הבאז?

 

 

 

דורון אוזן, שהגיש את המכתב ודרש מכל המועמדים להציג בשקיפות את ההסכמים שערכו, אמר: "שקיפות ויושרה הם הערכים שמנחים אותי לאורך כל חיי הציבוריים והם אלו שינחו אותי בסדר היום שלי בתור ראש עיריית ראשון לציון. לא מדובר במילים חסרות תוכן אלא בתפיסה שמגובה בהתנהלות שקופה מול הציבור לו אנו, נבחריו צריכים לתת דין וחשבון. הייתי הראשון לפרסם את ההסכם עם חברתי לרשימה, קרן דנה ג'דה ולאחר מכן את ההסכמים הבאים וכך הייתי מצפה מהמועמדים הנוספים שמבקשים את אמון הציבור. ראשון לציון מאסה מגורמים שמנסים לקחת את העיר מהתושבים. הגיע הזמן להנהגה שלוקחת אחריות".

פנינו לתגובת ליאור חורב, ממטה דב צור שענה: "הסיעה פועל על פי החוק והיא תפקיד הסכמים חתומים כחוק". כלומר, מכך ניתן להקיש שכרגע אף חבירה לצור אינה בגדר הסכם חתום?

ליאל אבן זוהר אמרה בתובה: "ההסכם עם מר אבשלומוב טרם נחתם, הסכמים שיחתמו יועברו למזכירת המועצה"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות