Uncategorized

הממשלה מקדמת הכרה באזורים בעלי ריכוז גבוה של מסתננים כאזורי עדיפות לאומית

לצורך יישום התוכנית תוקם ועדת היגוי של משרדי הממשלה השותפים לתכנית, שתרוכז על ידי מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ומנכ"ל משרד הפנים, על מנת לקבוע קריטריונים, לפיהם יוכרו אזורים סטטיסטיים כאזורי עדיפות לאומית ועל מנת לגבש המלצות לאופן חלוקת התקציב בין הרשויות.
הצעת ההחלטה נועדה לסייע לתושבי השכונות במטרה להביא לשיפור אורח החיים של תושביהן, וכדי לחזק את החוסן הכלכלי והחברתי שלהן.
על פי התכנון, בשכונות תופעל תכנית חברתית- קהילתית בעלות של 28 מיליון ₪ בפריסה על פני שלוש שנים, בתחומי הרווחה, החינוך והבריאות.
להחלטה שותפים עשרה משרדי ממשלה, כמפורט בהחלטה.
שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, הוסיף: "בזכות ההחלטה שהעברנו היום, שכונות דרום תל אביב יהפכו לאזור עדיפות לאומית. אנו נשקיע תקציבים לטובת שיקום שכונות ותשתיות בדרום ת"א. כמו כן, יושקעו תקציבים לטובת נוער בסיכון, רווחה, חינוך ותקציבים ייעודיים לטובת חיזוק תחושת הביטחון. יש לנו מחויבות לתת מענה לנושא בצורה הטובה ביותר ואנו נשקיע מיליוני שקלים לטובת הנושא".
שר הפנים אריה דרעי ציין: "מדובר בהחלטה חשובה מאוד שתסייע לתושבים בשכונות ברחבי הארץ, לשפר את רמת חייהם בתחומי הרווחה, החינוך והבריאות. תושבי שכונות אלה נאלצים לחיות בתנאים קשים וזוהי חובתנו אליהם. אנו נפעל כדי לפצות אותם על השנים הקשות שהם עוברים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות