תומכים בעובדים: סיור מרחב חיפה ואיגוד התחבורה בהסתדרות

"הגענו היום כדי לחזק את ידי העובדים ולוודא כי מקום העבודה מספק מיגון ראוי ובטוח עבור העובדים" משה מזרחי, יו"ר המרחב בהסתדרות

אמש נערך סיור משותף של ההסתדרות במרחב חיפה בראשות משה מזרחי יו"ר המרחב, ובהשתתפות יו"ר האגף לאיגוד מקצועי מר דוד לוי, מרכז התחבורה במרחב מר יובל מושקוביץ, ואיגוד התחבורה בראשות עו"ד אייל ידין, מנכ"ל האיגוד מר רועי בליטנטל וראש המטה מר רוי בר עוז.

הסיור התקיים בנמל חיפה, נמל המספנות, ממגורות דגון ורכבת ישראל. בסיור נפגשו נציגי ההסתדרות יחד עם ועדי העובדים וההנהלות כדי לוודא את מוכנות ומוגנות מקומות העבודה ולתמוך בכל העובדים.

מרחב חיפה ואיגוד התחבורה עומדים וימשיכו לעמוד לצד העובדים ולתמוך בהם גם בשעות קשות אלו, בחירום ובשגרה, ציינו יו"ר המרחב ויו"ר האיגוד. "הגענו היום כדי לחזק את ידי העובדים ולוודא כי מקום העבודה מספק מיגון ראוי ובטוח עבור העובדים", הוסיף מר משה מזרחי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות