תעודת הוקרה למשה מזרחי

נפתלי אלבז, יו"ר גמלאי המוסד לביטוח לאומי במרחב חיפה, יקיר ההסתדרות ובעל עיטור המופת, הפתיע את משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה במשרדו והעניק לו, במפגש מרגש, תעודת הוקרה והערכה על פועלו

כך כתב אלבז בתעודת ההוקרה: "משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה והקריות – האיש והאגדה".
"לעונג ולכבוד הוא לי, להעניק לך תעודה זו, כהבעת מחויבותי להערכה ולהכרת תודה, על יחסך החם כלפי, כלפי הפרט והקולקטיב.
"מיום בחירתך הסוחפת לראש המרחב בשנת 2017, חוללת מהפיכה בתחומי פעולה, שינית דפוסי עבודה, ניהול ומנהל, והבאת תמורות וחידושים.
"ציבור העובדים, הנוער העובד והלומד וגמלאי המרחב חבים לך – אתה גדול, תותח אתה, אתה מנהיג ענק.
"משה היקר, ממרום גילי אני נושא את ברכת אהרון הכהן –
יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם.
בסיום דברי הברכה וההוקרה כתב נפתלי אלבז למשה מזרחי "כן יהי רצון, שתזכה לשנים רבות, בנחת ובבריאות איתנה, כדי להוסיף לעמוד לשירות הציבור".

משה מזרחי לא הצליח לעצור את פרץ ההתרגשות מהמעמד ומהמילים של אלבז, חיבק ונישק אותו ואמר לו "אתה איש מיוחד, לבך ופיך שווים, אתה מביע את מה שאתה מרגיש ומה שהרבה אנשים חשים. זה נותן את הכוח למנהיגות ולציבור העובדים להמשיך ולעשות, נמשיך לתת את השירות והיחס האישי במסירות אין קץ".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות