יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בטירת כרמל: כל העצרות והטקסים שיתקיימו בעיר במהלך ערב ויום הזיכרון

עצרת הזיכרון העירונית בטירת כרמל לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בטירת כרמל תתקיים ביום ראשון, 12.5.2024 החל בשעה 19:50, בסמוך לאנדרטת הזיכרון ובסיומה יתקיים אירוע "שרים לזכרם"

 

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ייפתחו בטירת כרמל בעצרת זיכרון, שתתקיים בסמוך לאנדרטה לזכר הנופלים, ביום ראשון, 12.5.2024 החל בשעה 19:50. בשעה 20:00 תישמע צפירה בת דקה אחת.

בעצרת יישאו דברים ראש העיר טירת כרמל, דודו כהן; הרב הראשי של טירת כרמל, הרב ברוך טולידאנו; ונציגת צה"ל, אל"מ נוגה נחום. במהלך העצרת יוקראו פרקי תפילה ו"יזכור", יונחו זרים ויוקראו שמות הנופלים בני ובנות העיר. את הטקס ילוו הזמרים תושבי טירת כרמל, מצדה איש-ימיני ועידו עמדור, להקת "קול הלב" של מתנ"ס טירת כרמל, ונגני הקונסרבטוריון העירוני. הטקס יועבר בשידור חי בדף הפייסבוק של עיריית טירת כרמל, הכניסה חופשית.

לאחר עצרת הזיכרון, יתקיים במקום אירוע "שרים לזכרם" (21:30), במהלכו יבצעו הזמר יונתן קלימי ואמנים מקומיים שירי לוחמים.

למחרת, יום הזיכרון (שלישי, 13.5.2024) בשעה 11:00 תישמע צפירה בת שתי דקות. בבתי הספר בעיר יתקיימו טקסי זיכרון.

כמו כן, לקראת יום הזיכרון, יארח ביום חמישי הקרוב (9.5.2024, 18:30) מרכז הנוער טירת כרמל אירוע "גיבורים מספרים", במהלכו יגולל יקיר טוויג, תושב העיר ולוחם בחטיבת גבעתי, את הסיפור המרתק של הקרבות בהם לקח חלק ב-7 באוקטובר.

 

צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות