חגיגת יום העצמאות לחיילות וחיילים בודדים בחיפה!

חיילים יקרים, אנו שמחים ונרגשים להזמין אתכם ואת בני/בנות זוגכם לציין את יום העצמאות של מדינת ישראל! אירוע זה מיועד במיוחד עבורכם, חיילות וחיילים בודדים המתגוררים בחיפה. השתתפותכם היא כבוד גדול עבורנו!

מה בתוכנית:
אוכל טעים כמיטב המסורת בסגנון על האש
‏DJ רן מנו -רדיו חיפה!!! עם מוזיקה מהארץ ומהעולם
מתנות ייחודיות לכל אחד/ת

ליום אחד אנו רוצים להיות המשפחה שלכם ולספק לכם חוויה בלתי נשכחת.

בואו, יהיה שמח!

📌 מיקום:
מלון "גארדן", מרכז הקונגרסים
קדושי יאסי 2, חיפה

📆 תאריך: 14.05.2024

🕛 שעה: 12:00

⚠️ פרטים נוספים:
ללא עלות, הכניסה רק עם כרטיסים.

❗❗❗הזמנת כרטיס בחינם, כאן

אל תפספסו!
מצפים לכם בכיליון עיניים!

קיריל קארטניק, יו"ר העמותה לקליטת עלייה חיפה: "בתור חייל בודד לשעבר אני מבין כמה קשה להיות לבד בחגים, בלי הורים, ואין לך עם מי לדבר ואין לך עם מי לחגוג. לכן אנחנו בעמותה לקליטת עלייה עורכים אירוע גדול לחיילים בודדים, כך שכל חייל בודד אצלנו בעיר ירגיש חלק מהמשפחה החיפאית. לאירוע הוזמנו ראש העיר ושר הקליטה וחשוב מאוד שאנחנו בתור עמותה לקליטת עלייה נדאג לחיבור של כלל האוכלוסיות אצלנו בעיר וכמובן נעזור לחיילים הבודדים, ולכן בתור יושב ראש העמותה לקליטת עלייה קיבלתי החלטה שאת יום העצמאות הזה נקדיש לחיילים בודדים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות