יום גיבוש לעובדי ויצו אחוזת ילדים בכפר ויתקין

בהנהגתו של יו"ר המרחב מר משה מזרחי, התקיים יום הגיבוש בליווי הקבוצה ע"י שירלי יונג מזכירת איגוד מקצועי במעוף ומחזיקת תיק ויצו ובשיתוף עם דני ערמן, יו"ר ועד ויצו אחוזת ילדים וכל חברי הוועד והעובדים

במסגרת פעילותה הענפה של ההסתדרות במרחב חיפה התקיים יום גיבוש לעובדי ויצו אחוזת ילדים. בהנהגתו של יו"ר המרחב מר משה מזרחי, התקיים יום הגיבוש בליווי הקבוצה ע"י שירלי יונג מזכירת איגוד מקצועי במעוף ומחזיקת תיק ויצו ובשיתוף עם דני ערמן, יו"ר ועד ויצו אחוזת ילדים וכל חברי הוועד והעובדים.
העובדים התחילו את היום בעץ השדה במושב גבעת עדה בחוות עץ השדה של בית משפחת טפרברג , שמונה דורת בארץ ישראל חווה אשר צבי הסבא היה שותף להפרחת השממה בה וייבוש הביצות חווה אשר הפכה לאזור חקלאי פורה וגידול כרמים.
חצר החווה מהווה היום מרכז תיירת חקלאית היסטורי גידול עץ זית ומכירת מוצרי שמן זית שמייצרים במקום .
לאחר מכן סיירו בחוות אורגני גרין חקלאות מודרנית בכפר ויתיקן, שמעו על גידול ירקות בחממות על מצע מים, גידול דגי מאכל, משתלה ומעבר מזרע לשתיל, לול אורגני, דיר ומחלבה בוסתן עצי פרי וכרם ענבים, וסיירו בחנות הטבע למוצרים אורגניים.
לסיום ביקרו בפסיפס הציפורים בקיסריה, פסיפס המשתרע על פני שטח מלבני 16 מטרים, הכולל מסגרת שבע עיטורי עצי פרי עמוסי פירות, בין העצים עוצבו יונקים גדולים במצב תנועה.
הקבוצה קינחה בארוחת צהרים טעימה במסעדת בן חמו באור עקיבא וחזרה לחיפה מרוצה מיום מוצלח זה.
יו"ר ועד העובדים דני ערמן ,חברי הוועד אלי מלכה אלי וקנין ועובדי האחוזה הודו למר משה מזרחי יו"ר המרחב על יום הברכה המרגשת ועל יום גיבוש נפלא ומוצלח לשירלי יונג מחזיקת תיק ויצו ולאילנה דוקס מארגנת יום הגיבוש.

 

צילום דוברות הסתדרות

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות