מסייעים להסברה הישראלית: ראש עיריית חיפה נפגש עם סטודנטים מאוניברסיטת "Yale" ("ייל") שבארצות-הברית

על רקע ההפגנות הסוערות המתקיימות בקמפוסי האוניברסיטאות בארצות הברית, קיים בשלישי ראש עיריית חיפה, יונה יהב, מפגש עם עשרות סטודנטים מאוניברסיטת "Yale" ("ייל")

הסטודנטים, הלומדים לתואר ראשון, משתתפים במסגרת לימודיהם בתוכנית מנהיגות הנקראת PDLI (Peace and Dialogue Leadership Initiative), הבוחנת את הסכסוך הישראלי פלסטיני בהקשר האמריקני. תוכנית הלימודים נמשכת כשנה ושיאה הוא הביקור בישראל אשר נמשך 11 יום.

במסגרת שהותם בישראל הגיעו הסטודנטים לביקור בחיפה, על מנת ללמוד ולהכיר מקרוב את מרקם החיים המשותפים בעיר, וכן במטרה לפגוש מקרוב את ראש עיריית חיפה, כעיר מעורבת.

טרם הגעתם למפגש עם ראש העיר, נפגשו הסטודנטים עם נציגי העדה האחמדית בשכונת כבביר.

בהמשך שהותם בישראל צפויים הסטודנטים לסייר ביישובי עוטף עזה, לצפות מקרוב במיצג מסיבת ה"נובה" בקיבוץ רעים, לבקר בכיכר החטופים בתל-אביב, ב"יד ושם", בהר הרצל ובמזרח ירושלים וייפגשו עם חבר הכנסת, יולי אדלשטיין, עם אלופים בצה"ל, עם שגריר ארה"ב ועם משפחות חטופים.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "חיפה מהווה דוגמא בכל העולם לחיים משותפים בין קהילות ודתות שונות. ה"מודל החיפאי" שאותו אנו מיישמים הלכה למעשה כבר מאה שנה, הוא מקור לגאווה עבורנו ומן הראוי כי הוא יועתק למקומות אחרים במדינה ובמזרח התיכון כולו".

הסטודנטים הביעו עניין רב באופן שבו נשמר מרקם החיים המשותפים בחיפה וכן בהיערכות המדינה לאיומים מצפון ובהתמודדות של תושבי העיר והמדינה עם מתקפת הטרור ב-7.10.

בתום המפגש עם ראש העיר המשיכו הסטודנטים לארוחת צהריים במסעדת חומוס בעיר התחתית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות