מועצת עיריית חיפה אישרה אתמול בערב (שלישי) הגשת ערר נגד החלטת הוועדה המחוזית לאישור תוכנית נמל המפרץ

בערר שהוגש על ידי המשנה ליועצת המשפטית לעירייה עו"ד קרן גולדשמידט, טוענת העירייה כי הליך ההתנגדות שהתקיים בלוחות זמנים כה קצרים, מנע אפשרות לדיון מעמיק בהשלכות התכנית, ובאפשרות לתכנון חלופי שיאפשר גם שימוש תעופתי כך שישקף את הוראות תכנית המתאר הארצית המאושרת.

לטענת העירייה, אישור התכנית חוטא להליך התכנוני המחייב ולהוראות החוק ויוצר מציאות המסכלת כל אפשרות לבחינה המחויבת על פי תכנית המתאר הארצית תמ"א 15 להקמת שדה תעופה בינלאומי אזורי בחיפה.

ראש העירייה ד"ר עינת קליש רותם מסרה: "שדה תעופה בינלאומי בחיפה יהווה מנוע צמיחה בעל משמעות אדירה, הן לכלכלה והן לתיירות לכל צפון המדינה ומטרופולין חיפה. נמשיך להידבר עם כלל הגורמים הנוגעים בדבר, במקביל לערר אותו הגשנו, ונעשה הכל על מנת למנוע את סיכול האפשרות למימוש השדה בהתאם לתכנית המתאר הארצית המאושרת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות