דור העתיד של כרמל

את יום המתמחים שנערך באווירה מיוחדת באצטדיון סמי עופר המשקיף לבית החולים כרמל פתח מנהל "כרמל" ד"ר גולדברג במצגת מקיפה על תוכניות העבודה של בית החולים לשנים 2019-2018, תוך דגש על שיתוף המתמחים בתוכניות אלו.

סגן מנהל בית החולים ד"ר גיל לביא, מי שמרכז ומנהל את תוכנית "מתמחים בכרמל", סקר את פעילות הפרויקט לאורך השנה והציג חלק מתוצרי התוכנית. בין היתר הודגשה חשיבות המשוב שהמתמחים מעלים לשולחן קבלת ההחלטות בבית החולים, מתוך עיסוקם השוטף והיום־יומי והאתגרים החשובים שהם יכולים לסייע להנהלה לזהות ולהתמודד עימם.

ד"ר יעל גולדברג, שנכנסה לאחרונה לתפקידה כיו"ר ועדת ההתמחות בכרמל, בירכה את המתמחים ואמרה כי היא שמחה ומברכת על יוזמת תוכנית המתמחים הייחודית של כרמל. "אתם מהווים כמחצית מהכוח הרפואי שלנו בבית החולים. העבודה המשותפת אתכם, ההצלחה וההשתלבות שלכם בכל מחלקות בית החולים חשובה לכולנו מאוד".

בחלק המרכזי של היום הציגו המתמחים את תוצרי הקבוצות בהן לקחו חלק במהלך חודשי פעילות התוכנית  – שיפור תהליכי איכות בביה"ח וביניהם תהליכי יעוץ והוראת איכות לרופאים, מיקוד בתהליכי שחרור מאשפוז, מיפוי אמצעי ההוראה והמחקר הקיימים בביה"ח למתמחים והצעות לשיפורם וכן טיפול בתנאי העבודה והרווחה של כלל מתמחי ביה"ח. תוצרי הפעילות הוצגו לכלל באי הכנס, תוך התייעצות עם הנוכחים על אופן המשך הטיפול הרצוי במוקדי פעילות אלו בשנה הבאה.

את היום המיוחד והמוצלח סגרו הרכב "הפלפלים" במופע סטנד אפ קומי מאולתר על חיי המתמחה ב"כרמל".

ממונת פיתוח משאבי אנוש בכרמל, חן גבעול אדלר, שהובילה את פעילות המתמחים במהלך השנה והייתה אחראית על תכנון וארגון הכנס, סיכמה: "כיום אנחנו נמצאים בעידן של 'המטפל החדש'. לא רק למטופלים יש צרכים ייחודיים ומעודכנים, אלא גם למטפלים ואנחנו בכרמל נערכים כדי לתת מענה לאתגר הזה באמצעות חיבור המתמחים לפעילות, שיפור שביעות רצונם ושיפור תהליכי העבודה בבית החולים".

ד"ר עומר הבר, נציג המתמחים בוועד הרופאים ומתמחה בעצמו במחלקת ילדים, אמר כי "המתמחים הם מעמודי התווך העיקריים בבית החולים. יום המתמחים של בית החולים כרמל מדגיש את חשיבותם ומראה את הערכתה של ההנהלה לעבודתם הקשה. האירוע הוא חלק משיתוף פעולה וקשר הדוק בין המתמחים להנהלה. בשם המתמחים אני מודה להנהלה על הארגון וההשקעה ביום חשוב זה שמסמל המשך עבודה משותפת ופורה".

 

צילום אלי דדון

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות