השירותים החברתיים בקריית ביאליק משנים מיקום

בתכנון המתחם נלקח בחשבון הגידול המאסיבי במספר תושבי העיר שיאכלסו את השכונות המזרחיות של הקריה. המתחם תוכנן בקפידה על ידי אדריכלים גבי מגן וגידי כרמון ממשרד "יובתים" ואדריכלית דבי זיגלמן ממשרד דבי זיגלמן ורינת קינן. ניתנו הדגשים להתאמת הריהוט לאווירה ויצירת סביבה מרגיעה ומזמינה. המשרדים צוידו בלחצני מצוקה למיגור תופעת האלימות נגד עובדים סוציאליים.

בנוסף לאגף הרווחה הוקמה במתחם תחנת לבריאות המשפחה מרכזית עירונית המתפרשת על כ- 400 מ"ר ובה כל השירותים : חדרי רופאים ואחיות, חדרי הנקה, חדרי הדרכה אישית וקבוצתית, חדר ישיבות, אזורי המתנה מעוצבים ומבואה. המבנה הונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

"שכונת צור שלום זוכה לעדנה מחודשת עם פרויקטים רבים ומוסדות שהוקמו בשכונה בשנים האחרונות: פארק אריאל שרון, בית הידידות, מרכז אלווין, שדרוג פארק אלי כהן ועוד", ציין ראש העירייה. "אגף הרווחה ותחנה בריאות המשפחה הן תוספת נכבדת להנגשת שירותים אלו לתושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות