יחד ננצח: עיריית נתניה הצטרפה למיזם "עיר מקלט"

בהנחיית ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, החל בנתניה פרויקט "עיר מקלט" במסגרתו מסייעת העירייה להשמשת המקלטים בבניינים המשותפים הפרטיים, בעיקר באזורים בהם מתקשים הדיירים לטפל במקלטים באופן עצמאי

פרויקט "עיר מקלט" הינו פרויקט ארצי שנולד ביוזמת אביעד פרידמן, מנכ"ל משרד השיכון לשעבר. הפרויקט יצא לדרך בנתניה בהובלת מנכ"ל העירייה יורם כהן ובאמצעות מינהל אכיפה, מינהל תפעול – אגף רבעים ושכונות ובאמצעות מתנדבים רבים – חניכי מכינות קדם צבאיות.

במסגרת הפרויקט, ביצעה העירייה מיפוי של הצרכים בעיר ואותרו למעלה מ-250 מקלטים פרטיים בבנייני מגורים בשכונות העיר שדייריהם מתקשים לטפל במקלטים בעצמם. מדובר באוכלוסיות מבוגרות ו/או אנשים עם מוגבלויות או קשיים.

במקלטים המשתתפים בפרויקט מסייעת העירייה בפינוי מחפצים והסדרת תאורה במידת האפשר.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "בימים קשים אלה אנו רואים את ההתגייסות המדהימה של אלפי מתנדבים למען החיילים, המפונים וכעת גם למען הקהילה בפרויקט החשוב 'עיר מקלט', אני מודה לכל העוסקים במלאכה וכמובן למתנדבים ומקווה שפעילות זו, פינוי וסידור המקלטים, תהיה בגדר היערכות בלבד ושלא נזדקק להם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות