אברהם גהטין ומתי רון מצטרפים לנבחרת נתניה אחת בראשות מרים פיירברג איכר

הפעילים החברתיים אברהם גהטין ומתי רון הודיעו היום על הצטרפותם לנבחרת נתניה אחת בראשות מרים פיירברג איכר

אברהם גהטין, פעיל חברתי בקהילה האתיופית בנתניה, בן 43, אב ל-5 ילדים (ובהם תאומים בני שנה וחצי), עובד משרד הביטחון, עלה לארץ מאתיופיה בגיל 17, שירת בצה"ל במשך עשור. בוגר מגמת מחשבים ואלקטרוניקה במכללת עמק יזרעאל ומאז עוסק בתחום זה.

אביו, אמיליו גהטין, היה משפטן ידוע באתיופיה, החליט לעזוב הכל ולעלות עם משפחתו לישראל. שנה אחרי העלייה לארץ המשפחה התיישבה בנתניה. אמיליו היה בין הפעילים המרכזיים בקהילה ובין מקימי המרכז האתיופי באזור התעשייה.

אברהם גהטין: "אני מודה לראש העיר מרים פיירברג איכר על הבעת האמון וביחד נביא את נתניה לשיאים חדשים".

מתי רון, פעילה חברתית בנתניה, בת 60, אמא ל-3 ילדים וסבתא ל-4 נכדים, כיהנה כיו"ר ועד הורים בשני בתי ספר בעיר, התנדבה בעמותת עלם למען נוער בסיכון, חברה בנשות ויצו הצעירות למען נשים בסיכון, חברת דירקטוריון בסוכנות היהודית.

רון ממייסדות מועצת נשים נתניה, הובילה את ערב הגאלה בהיכל התרבות ויזמה את שביל הבריאות לנשים הראשון בצפון העיר. כמו כן, חברת הנהלה בשלושה מתנ"סים בעיר, ושם הובילה פרויקטים קהילתיים למען נשים ונערות.

מתי רון: "אני גאה להצטרף לנתניה אחת בראשות מרים פיירברג איכר, אני מביאה איתי ניסיון ניהולי מקצועי ויכולות רבות, ומאמינה בניהול נשי ובכוח נשי".

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "אברהם ומתי מהווים תוספת כוח משמעותית לנבחרת המצויינת של נתניה אחת. ביחד נוביל אותה לשיאים חדשים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות