בשורה לקשישים בנתניה: מסתיימת הקמת שני בתי גיל זהב ובהם 624 יחידות דיור. בדירות יאוכלסו קשישים ניצולי שואה, עולים וכן ותיקים

בשורה לקשישי נתניה: עמיגור, באמצעות הסוכנות היהודית, משלימה בימים אלו דיור בר השגה למאות קשישים זכאי הדיור הציבורי

עמיגור באמצעות הסוכנות היהודית משלימה בימים אלה את אחד מן הפרויקטים החברתיים החשובים והמרכזיים בנתניה –  שני בתי גיל זהב ובהם 624 יחידות דיור. בדירות יאוכלסו קשישים, ניצולי שואה, עולים וכן ותיקים.

הפרויקט הוצג בפני ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בסיור שקיים איתה מנכ"ל עמיגור, ארז שני.

ראש העיר ברכה על הפרויקט שיעניק דיור ותמיכה לרבים מקשישי נתניה, בסטנדרים גבוהים ויאפשר להם להזדקן בכבוד וברווחה. מהנדס העיר ציין כי העיר תמכה בהקמת הפרויקט בתחומה , תמיכה – שבאה לידי ביטוי בעדיפות לקידום הפרויקטים הן בשלב התב"ע והן בשלב ההיתרים, כאשר בשכונת עין התכלת הוקם מבנה ראשון לדיור מוגן בר השגה וברב קוק נמצא בבנייה מבנה נוסף.

ארז שני, מנכ״ל עמיגור: ״הפרויקט יצא לפועל במסגרת היוזמה הלאומית של ממשלת ישראל – משרד הבינוי והשיכון, הסוכנות היהודית, הפדרציה היהודית האיראנית מניו יורק וכן תורמים נוספים מיהדות התפוצות. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט שמטרתו להגדיל את מספר הדירות בדיור הציבורי ולהעניק קורת גג לקשישים רבים בחברה הישראלית. במסגרת היוזמה הלאומית לבניית 2650 יח"ד. עד כה הסתיימה בנייתן של 1094 יח"ד ואנו נמצאים בעיצומה של בניית יחידות דיור נוספות."

 

 

צילום: עיריית נתניה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות