לסיום חודש האישה בנתניה: ביום שישי הקרוב במדרחוב קראוזה תתקיים תצוגת אופנה מיוחדת בכיכובן של נשים מעצימות

השבוע בא לסיומו חודש אירועים שהקדישה עיריית נתניה לציון "יום האישה הבינלאומי". שלל האירועים שהתקיימו החודש יסתיימו, ביום שישי במדרחוב קראוזה בתצוגת אופנה מיוחדת עם נשים מיוחדות

עיריית נתניה והיכלי התרבות בעיר קיימו במשך כל החודש שלל אירועים מרגשים, ברחבי העיר, שכולם על טהרת העצמה נשית ובניצוחן והשתתפותן של נשים מובילות ומרתקות.

את חודש אירועי יום האישה הבינלאומי, יסגור הסרט-  ז'ה טם, של רונית אלקבץ ז"ל , שחקנית קולנוע, במאית ותסריטאית ישראלית, ומייד לאחריו מפגש עם הבימאית מורן איפרגן. יום חמישי, ה- 30.3 בשעה 20:30  בהיכל התרבות אולם דורטמונד.

אחד האירועים המרכזיים של החודש, הוא תצוגת אופנה בשם "סיפורי בדים" של עיריית נתניה בשיתוף היועצת למעמד האישה, אמני מרכז העיר, מנהלת מרכז העיר, ומוזיאון העיר וויצ"ו. בתצוגה יצעדו דמויות בולטות ומנהיגות עם הבגד אותו הן מעוניינות לתרום, הבגדים יימכרו בויצ"ו וההכנסות ממכירות אלו יוקדשו  לפעילויות של העצמת נשים ונערות בסיכון. בין הנשים יהיה אפשר לראות את: לימור בלדב, עו"ד רויטל סוויד, הח"כ לשעבר עליזה לביא, יו"ר ויצו ישראל אורה כורזים, שרון איילון ועוד. התצוגה תתקיים ב- 31.3 בשעה 11.00 במדרחוב קראוזה. במקביל, במדרחוב תל-חי תערוכת רחוב מיוחדת – צילומי אופנה של שנות החמישים והשישים בנתניה.

עו"ד אילנה גורן, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, במהלך השנים האחרונות היא מראשי מארגני האירועים בחודש האישה המצוין בעיר נתניה. עו"ד גורן מספרת על החודש שמוקדש כולו להעצמה נשית:

"גם בשנה שעברה וגם השנה, קיימנו אירועים רבים ומגוונים לאורך כל חודש מרץ. תצוגת האופנה שתתקיים השנה, באה כהמשך ישיר לכנס נשות עסקים, שהפקתי בשיתוף האגף לפיתוח עסקי שלנו ולמרכז הזדמנות בתעסוקה. התצוגה היא פרי שיתוף פעולה שלי כיועצת, עם סניף נתניה של ויצו, והעומדת בראשו, מזל עמרני חג'ג'. החלטנו, יחד, לקיים תצוגת אופנה מיוחדת, לא סתם תצוגה כמו עוד ארוע אופנתי, אלא כזו שיש ערך מוסף. כך החלטנו לרתום נשות עסקים, נשות חברה, ידועניות, יזמיות, נשים חזקות ומעצימות וכאלה יש לנו הרבה בנתניה. הצענו להן לתרום בגד שיש להן בארון ללא שימוש, לבוא ולדמן אותו בתצוגה, שבסיומה הבגדים יימכרו בביגודיות של ויצו, וכל ההכנסות ממכירות אלה, יוקדשו לפעילות של העצמת נערות בסיכון.

"הייתה היענות יוצאת מן הכלל, רוב הנשים שפנינו אליהן הסכימו לתרום ולדגמן וגם אלה שמתביישות מרגישות ומבינות שהן עושות את זה כתרומה מיוחדת לקהילה. התצוגה כמובן במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג אכר, יו"ר ויצו ישראל, אורה כורזים ויו"ר הרשות לקידום מעמד האישה, איילת רזין בית אור, כשהן יהיו בין הדוגמניות. כלומר הן גם תורמות בגד משלהן וגם מדגמנות אותו על המסלול. תהיה ח"כ שלעבר עליזה לביא, שגם כיהנה כיו"ר ועדת הכנסת לקידום מעמד האישה, תהיה ח"כ לשעבר ועו"ד רויטל סוויד, ועוד רבות וטובות.

"שכרנו שירותים מקצועיים של סמדר גנזי, מפיקת תצוגות אופנה ועלת סוכנות דוגמנות, ומנחה מקצועי (כתב האופנה ישראל היום) יואב מאיר, יהיה די ג'יי, תהיה מוסיקה משובחת עם פלייליסט של שירים מעצימים ויהיה שמח מאוד ברחוב. התצוגה תתרחש במדרחוב קראוזה, לעני יושבי בתי הקפה וכל העוברים ושבים וזו תהיה חגיגה של עוצמה נשית במיטבה".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות