כנס הזדמנויות עסקיות לעסקים קטנים ובינוניים בנתניה

רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה מסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה שנרקם עם חברת החשמל לטובת קידום העסקים והתעשייה. הסוכנות לעסקים רואה חשיבות רבה בעידוד רכש מעסקים קטנים ובינוניים על ידי מוסדות עוגן, במטרה להרחיב את ההזדמנויות העסקיות של מפעלים וחברות. ואנו שמחים על ההיענות הגבוהה ליוזמה מצד ארגונים מובילים. הכנס יהווה קפיצת מדרגה הן לבעלי העסקים והן לחברת החשמל, שתהנה מספקים חדשים ואיכותיים. אנו בטוחים, כי שיתוף הפעולה בין העסקים הקטנים והבינוניים לבין חברת החשמל ועיריית נתניה, יניב תוצאות חיוביות לכל הצדדים".

מנהל אגף רישוי עסקים, נפתלי קאיקוב הוסיף: "עיריית נתניה בראשות ראש העירייה, חברת החשמל ומשרד הכלכלה מובילים את ההנגשה של עסקים מול חברת החשמל. שיתוף הפעולה עם כל הגורמים הוא חשוב ביותר לפתיחת ההזדמנויות לבעלי העסקים בנתניה ואנו שמחים להוביל ולהיות שותפים לכך".

תמר שמחי, מנכ"לית מעוף מישור החוף והגליל המערבי, ציינה אף היא: "אנו מצפים כי המפגש עם בכירי אנשי הרכש של חברת החשמל והנגשת מידע אודות תהליכי הרכש בארגון יפתחו הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המשתתפים ויסירו חלק מהחסמים בהם נתקלים עסקים בתהליכי ההגשה למכרזים. כנסי הרכש שקיימנו בשנתיים האחרונות בשיתוף חברת חשמל וחברות מובילות במשק הוכיחו עצמם כמוצלחים מאוד ומאות בעלי עסקים הצטרפו בעקבותיהם כספקים במאגרים וחלקם גם זכו במכרזים".

עו"ד שלומי צרפתי, מנהל אגף הרכש של חברת החשמל, סיכם: "חברת החשמל אימצה בשנים האחרונות גישה פרואקטיבית ופועלת באופן יזום לשלב ספקים קטנים ובינוניים בהליכי הרכש של החברה, הפועלת לפישוט מפרטים ולהנגשת מערך הרכש לעסקים קטנים ובינוניים מתוך מטרה אסטרטגית, לשלב ספקים אלו כחלק מהספקים הפוטנציאליים. נוכחנו לדעת ששילובם של ספקים אלו, מביא להפחתת עלויות ולקבלת שירות טוב יותר. לאור התוצאות המצוינות של הכנסים הקודמים שקיימנו עם מעוף, באשקלון, עפולה ובעכו, הוחלט על המשך שיתוף פעולה עם משרד הכלכלה ועל קיום הכנס בנתניה. בזכות הכנס, אנו מצפים לשילוב עשרות ספקים חדשים בהליכי הרכש של החברה".

"מעוף לעסקים" הוא מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים. שרותי מעוף מוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי הכוללים, בין היתר: מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות וכנסים מקצועיים, ליווי בגיוס מימון, פרויקטים מיוחדים, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלל כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה.

הכנס יתקיים ביום שלישי, 25 ביוני בין השעות 12:30-9:00 בפלנתניה, רחוב בן גוריון 168, נתניה. ההשתתפות ללא תשלום, בהרשמה מראש בטלפון 072-2217940, או באתר kinertetp@2.maof.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות