חינוך

כתב אישום מטלטל נגד 3 סייעות בגן בפתח תקווה: "הכו בראשם תינוקות בני כמה חודשים, סטרו על פניהם, הטיחו אותם על הרצפה". ההתעללות נמשכה 3 שנים

לפי כתב האישום הפעוטות קיבלו מהן מכות, דחיפות, סטירות לפנים, טלטולם של הפעוטות הקטנים יותר והטחתם על הרצפה. לפי כתב האישום, באחת ההזדמנויות דחפה ויקטוריה קובטקו את ראשו של אחד התינוקות לאחור והאכילה אותו בכוח ודחפה בקבוק לפיו והחזיקה אותו מהמצח בחוזקה על מנת שישתה מהבקבוק.

במקרה אחר אותה סייעת קובטקו הטיחה את גופו של אחד התינוקות אל תוך המזרן בלול והכתה בראשו. כשהתינוק חסר האונים ניסה להתרומם, קובטקו הטיחה את גופו אל מזרן הלול והניחה עליו שמיכה אשר כיסתה חלק מפניו. לאחר שהתינוק התרומם למצב עמידה בתוך הלול, קובטקו הרימה אותו בעודה מחזיקה בצווארו, הטיחה אותו אל תוך מזרןן הלול והכתה אותו בראשו מספר פעמים.

קובטקו לא הייתה היחידה שהכתה בראש תינוק, גם הסייעת קיריליוק הבחינה בתינוקת שנמצאת בלול אך אינה ישנה, ניגשה אליה והכתה בראשה בחוזקה עד שראשה של התינוקת פגע בסורגי הלול. קיריליוק לא הסתפקה בכך ודחפה באלימות את ראשה של התינוקת למזרן, וכך עשתה עם עוד שני פעוטות שהכתה אותם בראשם. הנאשמת והסייעת השלישית, פולינה זבגורודני נאשמת, בין היתר, כי הכתה במספר הזדמנויות תינוקות וסטרה להם על פנים וגם הרימה תינוקות בזרועם והטיחה אותם על הרצפה.

קובטקו נאשמת עוד כי כיסתה בשמיכה את ראשה של פעוט וטילטל האותו ומשלא הצליח להרדם, היא הכתה אותו בראשו והטיחה את ראשו בסורגי הלול בו שכב.

מדובר בכתב אישום שמגיע אחרי שרשרת חשיפת סיפורים קשים של התעללות בילדי גני ילדים בפתח תקווה, ברמת גן ובגבעתיים.

 

צילום: ההתעללות ב"גן מתוק" בגבעתיים. צילום: יוטיוב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות