Uncategorized

החיזור הגורלי אחרי רועי פן גובר: לא מסכים לקבל הצעה למקום שני ברשימתם של שונשיין וגרינברג בפתח תקווה

במהלך השבוע האחרון התפרסמו ידיעות לפיהן רועי פן, חבר מועצת העיר, נותר מחוץ לרשימת 'איכפ"ת', רשימתו של ראש העיר, איציק ברוורמן. למרות שלא התקבל אישור רשמי של הנוגעים בדבר לידיעה זו, פתחו  גרינברג ושונשיין במסע חיזורים קדחתני אחריו, כשכל צד מנסה להיות הראשון שיצליח לשלב אותו במקומות ראשונים ברשימתם.
לפי מקור מקורב השניים אף התקשרו לרועי פן מספר פעמים, במהלך הימים האחרונים, כשבפיהם "הצעה שקשה לסרב לה". עד לכתיבת שורות אלו לא ברור אם נערכו פגישות בין הצדדים.
רועי פן סירב להתייחס לנושא ולהצעות שקיבל. פן אישר שהיו פניות שונות אליו בימים האחרונים בנושא, אולם סרב למסור מי פנה אליו וסרב להתייחס לתוכן השיחות.
בתשובה לשאלה, האם הוצע לו מספר 2 ברשימתם של שונשיין וגרינברג, אמר פן כי הוא אינו מוכן להתייחס לנושא בשום צורה, אולם כאמור לא הכחיש כי נעשו אליו פניות בימים האחרונים, "היו אלי פניות בשבוע האחרון, לא צריך לעניין מה הציעו ומי הגורמים שפנו, אם מישהו רוצה להגיד שהוא דיבר איתי שיעשה זאת בעצמו, אני לא מתכוון להסגיר שמות. כשיהיה מה לעדכן – אעדכן", אמר פן בקוצר רוח.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות