חינוך

פרס החינוך המחוזי לבית ספר "המנחיל"

חברי הוועדה ציינו גם כי האקלים החינוכי של "המנחיל" מיטבי ובית הספר אהוב על תלמידיו, מוריו ואנשי הקהילה, המפעילים יוזמות חברתיות וקהילתיות לכל אורך שנת הלימודים. בית הספר מצטיין ביכולת ההכלה, בשוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה ובהטמעת ערכים של כבוד, סובלנות וחינוך לחיים בחברה.

מנהלת בית הספר, איילה אלבז, הביעה התרגשות ותחושת גאווה רבה על ההוקרה בעשייה האיכותית רבת השנים, תחושה המלווה את כל קהילת "המנחיל" – מורים, הורים ותלמידים.

מנהלת אגף החינוך דליה לין: "בית ספר 'המנחיל' זוכה להוקרה והערכה רבה על פעילותו הפדגוגית והערכית ועל העשייה הרבה המתקיימת במרחבי בית הספר. אני מברכת את קהילת בית הספר – הנהלת בית הספר, ההורים והתלמידים".

 

בתמונה מימין לשמאל: סגן מנהל אגף החינוך, מנהלת מחלקת חינוך יסודי, מנהלת אגף החינוך, מנהלת המנחיל וסגנית מנהלת המנחיל. צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות