ניוזים חמיםחדשותחינוך

מנהל מכינה קדם צבאית ידועה באזור ירושלים נעצר בחשד לעבירות מין שביצע במספר חניכות

גבר בשנות ה-40 לחייו, תושב ירושלים, שמנהל עמותה המכינה גופנית ומנטלית צעירים וצעירות לקראת שירותם הצבאי, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין במספר חניכות תוך ניצול מרותו

 

בתקופה האחרונה מנהלת היחידה ללחימה בפשיעה ציון של מחוז ירושלים חקירה סמויה בעקבות חשד לביצוע עבירות מין בקטינות על ידי חשוד בשנות ה-40 לחייו, תושב ירושלים, שמנהל עמותה המכינה גופנית ומנטלית צעירים וצעירות לקראת שירותם הצבאי.

על פי החשד, במהלך פעילות העמותה, בין היתר תוך השתלבות במוסדות חינוך גדולים בעיר ירושלים ויישובי הסביבה, יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות.

חקירה משטרתית סמויה הפכה אמש גלויה עת נעצר החשוד אתמול על ידי הבלשים בביתו והועבר לחקירה ביל”פ מרחב ציון. בשעה זאת מובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

צילום אילובטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות