ניוזים חמיםחדשותבריאות

המשטרה עצרה הלילה צעיר אחד, הקשור לאירוע האלימות הקשה של עשרות בני משפחה של מטופל כלפי הצוות בביה"ח הדסה הר הצופים

התפרעות אלימה מאוד אמש של בני משפחתו של מטופל שהגיע לבית החולים הדסה הר הצופים, כשמצבו קריטי עקב נטילת מנת יתר ומותו נקבע בבית החולים. המשטרה עצרה בינתיים רק עצור אחד

 

ארוע אלימות קשה וקיצוני התרחש אמש בבית החולים הדסה הר הצופים.
בני משפחתו של מטופל שפונה לבית החולים במצב קריטי, ככל הנראה עקב מנת יתר של סמים שנטל, תוך כדי פעולות החייאה ונסיון הצוות להצילו, החלו להתפרע ולהשתולל עם קבלת ההודעה על מותו.

עשרות בני המשפחה התפרצו אל היחידה לטיפול נמרץ והחלו להשתולל ולהתפרע, תוך שהם שוברים את הדלתות והחלונות ביחידה, פוגעים בעמדות האחיות, במחשבים ובציוד, מכים אנשי צוות ובמזל גדול לא נפגע אף חולה.

בהשתלטות מאבטחי בית החולים ובסיוע משטרת ישראל הושב הסדר על כנו, אך הצוות כולו נותר מזועזע ונסער מן האלימות הקשה, ושני אנשי צוות שנפגעו באורח קל מטופלים כרגע בחדר המיון. למקום הגיעו מנהלת בית החולים ומנהלת השירות הסוציאלי, לשם ביצוע הליך תמיכה ועיבוד האירוע עם הצוות.

ד״ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים אשר הגיעה מיידית אל המקום, אמרה: ״אנו בהדסה מביעים זעזוע עמוק לנוכח הארוע הקשה שאירע כאן, במקום שבו חושבים רק על הצלת חיים ופועלים להקלה על מכאובם של מטופלים. הצוות שלנו, אנשים מסורים שעושים עבודתם נאמנה בכל שעות היממה, הוכה ונחבל, ולא מאמין שלאחר המאמצים שהושקעו בטיפול בחולה, משפחתו גמלה להם בכזו אלימות קשה.
אסור לנו לשקוט ולנוח עד שימוצה איתם הדין באופן המחמיר ביותר.
אני עומדת כאן הערב בצער ומחבקת כל אחד ואחת מאנשי הצוות שלנו. אחת האחיות אמרה לי: אני אחות כבר 21 שנים, זו הפעם הראשונה שבה חששתי לחיי.
אנו נמשיך לעשות כל שניתן כדי למקסם את תחושת המוגנות של הצוות לנוכח אירועי אלימות״.
עוד הדגישה מנהלת בית החולים כי עדכנה אישית את מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל באשר לארוע הקשה.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום, עצרו חשוד במעשה ונפתחה חקירה במשטרה. מתחקור ראשוני של נסיבות האירוע עולה כי בני משפחה של תושב מזרח ירושלים שנפטר בבית החולים (זאת ככל הנראה עקב מנת יתר שנטל), הגיעו למקום והחלו להתפרע במקום, גרמו נזק ותקפו אנשי צוות רפואי.

החשוד שנעצר, תושב מזרח ירושלים בשנות העשרים לחייו, נלקח לחקירה בתחנת שלם ובהמשך צפויים מעצרים נוספים של מעורבים נוספים שנמלטו מהמקום.

במשטרה ציינו: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ובפרט כלפי צוותי רפואה הפועלים להצלת חיי אדם".

 

צילום: דוברות הדסה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות