ניוזים חמיםחינוך

חברי אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה נפרדים מנושאי תפקידים בכירים בישיבת דירקטוריון מרגשת

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "אני רוצה להודות לפאני בן עמי רבינוביץ' ורועי דיין על ההתנדבות והתרומה הרבה לאורך השנתיים החולפות ולאחל להם הצלחה רבה בהמשך"

השבוע נערכה ישיבת דירקטוריון מרגשת באגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה כשבמקביל לדיונים על המדיניות והפעילויות החשובות לטובת הסטודנטים באוניברסיטה, נפרד הצוות משני חברים חשובים ואהובים שתפקדו נאמנה באגודה במשך תקופה ארוכה, פאני בן עמי רבינוביץ' הנשיאה היוצאת ורועי דיין סגן יושב ראש האגודה היוצא, כשהפרגונים והאהבה בשמיים. את השניים החליפו חברי הדירקטוריון החדשים דנה קצב, הנשיאה החדשה ויוסי ג'יבלי סגן היו"ר הנכנס.

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, כתב: ההתנהלות העסקית בתקופת הקורונה היא אתגר גדול. קיימנו ישיבת דירקטוריון של החברה הכלכלית על מנת להתוות מדיניות להמשך הפעילות בתקופה מאתגרת זו. בישיבה זו נפרדנו משני חברים/ות שפעלו רבות בשנתיים האחרונות במסגרת החברה הכלכלית ובאגודה. אני מאחל המון הצלחה לשניים שכבר מזמן כמו משפחה רועי דיין ופאני בן עמי רבינוביץ' ואין לי ספק שיעשו עוד רבות בהמשך,.ברצוני לברך את חברי הדירקטוריון החדשים דנה קצב ויוסי ג'יבלי ומאחל להם ולנו הצלחה רבה בשנתיים הקרובות. העולם העסקי מאתגר ובמיוחד העולם הסטודנטיאלי ונעשה הכל כדי להמשיך ולהוביל פרויקטים רבים ומשמעותיים. תודה למנכ"לית החברה הגברת לילך חייבי על העבודה הטובה בשנתיים החולפות ועל ניווט הספינה בזמנים אלו. חג שמח ושנה טובה לכולם/ן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות