חינוך

החינוך ברמת גן שובר שיאים חדשים

על פי הנתונים שפורסמו, עולה כי רמת-גן מובילה בנתוני הזכאות לבגרות בקרב הערים הגדולות, עם 91% זכאים לבגרות מקרב תלמידי העיר (כולל חינוך מיוחד), בעוד הממוצע הארצי עומד על 68.2%. מדובר בנתון מרשים במיוחד בקנה מידה ארצי, לפיו רמת-גן היא העיר הגדולה הראשונה בישראל שחצתה את סף ה-90% זכאות לבגרות. לצד היותה פורצת דרך, מערכת החינוך ברמת-גן שברה שיא נוסף ברמה העירונית ורשמה עלייה של למעלה מ-5% בהשוואה למספר הזכאים לבגרות בחמש השנים האחרונות.
אל נתון זה מצטרף מדד נוסף הבוחן את אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות מצטיינת מתוך כלל הלומדים בכיתה י"ב ברשות (כולל חינוך מיוחד). גם במדד זה, רמת-גן התברגה במקום הראשון בקרב הערים הגדולות עם 19.5% תלמידים שזכאים לבגרות מצטיינת, לעומת 13.8% בשנת הלימודים אשתקד. רק לשם השוואה, הממוצע הארצי בשנת תשע"ז עומד על 7.9%.
איכות תעודת הבגרות נמדדת, בין היתר, על כמות יחידות הלימוד במקצועות המתמטיקה והאנגלית. על פי נתוני התמונה החינוכית שפורסמו, נמצא כי אחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות הכוללת אנגלית ברמה של 5 יחידות עומד על 69.5% ואחוז התלמידים הזכאים לתעודת בגרות הכוללת מתמטיקה ברמה של 5 עומד על 29.1% – כמעט שליש מכלל תלמידי העיר ופי שניים מהממוצע הארצי שעומד על 14.3%.
נתון משלים נוסף שפורסם בחן את אחוז הנשירה ממערכת החינוך ברמת-גן, לפיו 0.4% בלבד מסך כל תלמידי העיר נשרו מהלימודים במהלך שנת תשע"ז. מדד זה הוא הנמוך ביותר מבין כל הרשויות שנבדקו, ולפיו מערכת החינוך העירונית אינה משאירה אף ילד מאחור וכמעט ואינה מאבדת תלמידים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות