ניוזים חמיםחינוך

היעד: 15 אלף מחשבים לילדים שאין להם

עשרות מחשבים חולקו השבוע על ידי עמותת אחינועם שהוקמה ביוזמת משפחת אדרעי הפעילה שנים רבות בעשייה חברתית במטרה להעניק הזדמנות הוגנת ולקדם שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית

עשרות מחשבים ניידים חדשים חולקו השבוע למשפחות שאין להם מחשב על ידי עמותת אחינועם שהוקמה ביוזמת משפחת אדרעי הפעילה שנים רבות בעשיה חברתית במטרה להעניק הזדמנות הוגנת ולקדם שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.
לעמותה חזון ארוך טווח בכל תכניותיה והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח וסיוע לתכניות חברתיות, המעניקות מענה לילדים, נוער וצעירים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

הדר מנחם מנכ"לית עמותת אחינועם: "כולם מדברים על לימודים בזום ולימודים מרחוק, למרבה הצער במדינת ישראל ישנם כמה עשרות אלפי משפחות שהילדים בהם לא יכולים ללמוד מרחוק, כי פשוט אין להם מחשב. לכן, העמותה בחרה לגייס בימים אלו מחשבים חדשים ומשוכללים ולספק אותם לילדים שמשפחותיהם לא יכולים לאפשר לעצמם לרכוש מחשב. בעמותה מתכוונים לגייס משאבים נוספים. היעד שלנו הוא 15 אלף מחשבים חדשים בחודשים הקרובים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות