חינוך

ניצולי "אקסודוס" במקיף י"ב: לזכור את העבר כדי להמשיך קדימה

שיאו של היום, ניסה גם הוא לשלב עבר והווה, כשהתלמידים והניצולים התנסו בחדר בריחה שהוקדש לנושא אוניית המעפילים. חדר הבריחה הוקם בתוך שטחי בית הספר על ידי התלמידים במיוחד עבור האירוע והיה מלא בחידות, בתמונות ובקטעי עיתונות מאותה תקופה היסטורית.

מנהלת חטיבת הביניים, שרית סטילקול, בת לאחד מניצולי "אקסודוס", הודתה בסיכום היום לניצולים, לבנות ובני הדור השני, לתלמידים ולצוות בית הספר על מה שהיא כינתה "הגשמת חלום". "הנושא קרוב לליבי מאחר ואבי הוא אחד מילדי אקסודוס. במסגרת חגיגות שבעים שנה למדינה, חשוב להפגיש ולחבר את בני הדור הצעיר עם סיפור עמידתם האיתנה של המעפילים, ניצולי השואה, על ה"אקסודוס", שהיוו נדבך חשוב בהקמת מדינת ישראל. אנו בני הדור השני, השלישי והרביעי, אנו ההוכחה כי החיים חזקים מהכל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות