בריאות

בדרך לחתונה עוצרים לבדיקה מהירה: עליה דרמטית של כ – 530% בביקוש לבדיקות מהירות בעקבות כניסתו של התו הירוק החדש

נכון להיום על פי הנחיות משרד הבריאות יש צורך להציג את תוצאת הבדיקה השלילית במקומות הפועלים בתו ירוק וביניהם גם אולמות, גני אירועים, חדרי כושר ומקומות רבים נוספים.

בתחילת השבוע יצא לדרך התו הירוק החדש אשר יצר עליה דרמטית של כ – 530% בביקוש לבדיקות מהירות בקרב ישראלים שטרם חלף שבוע ממנת הבוסטר שקיבלו בעיקר לטובת הגעה לחתונה או אירועי תרבות. בעקבות הביקוש בסופיה ישראל חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, נערכו עם מלאי מכשירים המאפשרים לקבל תשובה תוך 15 דקות. במקביל בכל סניפי ביקורופא בהם ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה, כבר נמצאים בעיצומו של מתן מענה לביקוש הגובר. המגמה גם ניכרת בקרב משפחות בעלי תו ירוק חדש בתוקף שעושים בדיקת קורונה מהירה לפני חתונה או אירוע משפחתי רק למטרת שקט נפשי. יודגש כי נכון להיום על פי הנחיות משרד הבריאות יש צורך להציג את תוצאת הבדיקה השלילית במקומות הפועלים בתו ירוק וביניהם גם אולמות, גני אירועים, חדרי כושר ומקומות רבים נוספים.

אמנון כהן, מנכ"ל חברת ביקורופא הסביר כי: "אנחנו כבר ערוכים ומתורגלים עם צוותים רפואיים ושעות מורחבות בסניפי ביקורופא בהן פועלת הטכנולוגיה של סופיה לרגל התו הירוק המעודכן ומתן מענה למי שטרם חלף שבוע מקבלת הבוסטר. בימים האחרונים גם ניכר ביקוש להזמנת תור מראש לבדיקה מהירה יום לפני שהולכים לחתונה בעיקר עבור הילדים. במקביל גם מצד מבוגרים מחוסנים בעלי תו ירוק שעושים בדיקה ביוזמתם לצורך שקט נפשי לפני הגעה למקום עם התקהלות".

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל הוסיף כי: "חל זינוק של מאות אחוזים בעקבות עידכון התו הירוק ונערכנו היטב בכל סניפי ביקורופא , יתר המרכזים הרפואיים בארץ ובכל הנקודות בחברה הערבית. למרות הביקוש בכל הגילאים ומכל המגזרים לביצוע בדיקת סופיה איכותית עם תשובה תוך 15 דקות, הכל מתנהל באופן רגוע, בלי תורים ארוכים ולחץ. בקרוב נקבל את אישור משרד הבריאות להפצת הבדיקות הביתיות לבתי המרקחת על מנת שיאפשרו למי שמרגיש צורך, לדגום את עצמו לפני יציאה לעבודה או הגעה לפעילות וכך לנרמל את החיים לצד הקורונה".

יצוין כי היתרון המשמעותי של בדיקת אנטיגן מהירה היא היכולת לזהות מיידית אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה בזמן אמת. בדיקות האנטיגן המהירות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה מתבצעות בסניפי ביקורופא ובמרכזים רפואיים נוספים, כולל בפריסה נרחבת מאוד בחברה הערבית על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר מתקדם מאפשר לבצע כ – 100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית. המכשיר הנייד של סופיה פועל ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות וכולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה. הבדיקה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות ומאפשרת לזהות את כל הזנים שהתפתחו כולל את וריאנט הדלתא המדאיג.
מחירן של בדיקות הסופיה המהירות בסניפי ביקורופא עומד על 52 שקלים בלבד. בנוסף, בסניפי ביקורופא בערים תל אביב, ראשון לציון, נתניה, אריאל וכפר סבא ניתן לבצע בחינם בדיקות סופיה מהירות לילדים עד גיל 12. להזמנת תור לבדיקת סופיה מהירה בסניפי ביקורופא ברחבי הארץ לחצו כאן:
https://vc.bikurofe.co.il/corona/#/customerDetails

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות