ניוזים חמיםחדשותירושלים

משטרת ישראל עצרה אתמול תושב העיר ירושלים בן שלושים בחשד לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות כלפי קטינים ברשתות החברתיות

חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף את זהותו של החשוד וכאמור אתמול הוא נעצר על ידי הבלשים לחקירה לאחר שבחיפוש שנערך בביתו נאספו ראיות.

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרו אתמול (שני) את תושב העיר בשנות ה-30 לחייו בחשד שביצע מעשים מגונים והטריד מינית קטינים בגילאי 17-11 ברשתות החברתיות. החשוד הועבר לחקירה במשטרה והיום יובא בפני בימ"ש להארכת מעצרו לטובת המשך החקירה.

מדובר בחקירה סמויה ומורכבת שהחלה לאור פניות אל מוקד 105, והתנהלה במחלקי הסייבר וההונאה בימ"ר ירושלים. החקירה כללה איסוף ראיות ועדויות שמהם עלה כי החשוד קיים שיחות עם קטינים תוך ביצוע מעשים מגונים והטרדה מינית כלפיהם ברשת. חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף את זהותו של החשוד וכאמור אתמול הוא נעצר על ידי הבלשים לחקירה לאחר שבחיפוש שנערך בביתו נאספו ראיות.

משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם גורמי פיקוח ואכיפה שונים גם במרחבי הרשת החברתית, בכדי לאכוף את החוק ולהגן על ביטחונם ושלומם של גולשים וקטינים בפרט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות