בריאותישר ולעניין

בדרך לחתונה עוצרים במוסקונה: איך להישאר צעירים ללא ניתוח

מוסקונה- הרמה ויישור קצה הגבה

2. עיבוי עצמות הלחיים ללא ניתוח ע"י מיקרו קנולה:

מיועד להעניק נפח, להבליט את מבנה הפנים ולהדגיש את קו העצמות.

עצמות לחיים גבוהות ומלאות מקנות לפנים מראה סימטרי שופע, צעיר ורענן יותר. עצמות לחיים שטוחות / שקועות יוצרות אשליה של פנים נפולות ועייפות. במהלך השנים האחרונות יותר ויותר נשים מגיעות אלינו למרפאות, צעירות ומבוגרות כאחת. הרוב המכריע של הנשים מעוניינות בעצמות לחיים גבוהות ומודגשות – סמל לנעורים, לנשיות וליופי. אצל נשים מבוגרות עיצוב הלחיים בא לתת מענה לנסיגת עצמות הפנים, שינוי בפיזור השומן וירידה בגמישות העור עקב הפחתה ברמת הקולגן. פיסול הלחיים יכול לסייע בהסתרת שקעים באזור הלחיים, לטשטש את הקמטים בצדי האף ולהפוך את מראה הפנים ממבוגר ועייף לצעיר וסקסי. אצל נשים צעירות עיצוב הלחיים מקנה מראה רזה יותר, מחדד את קו לסת ויוצר מראה של פנים משורטטות.

מוסקונה- עיבוי עצמות הלחיים

3. מילוי אזור הפה והשפתיים: על מנת להגיע לתוצאה טובה יש להתייחס לקמטים בציידי הפה (נזולאביים), קמטים צידי שפה תחתונה (מריונטות), קמטי עישון מעל השפה העליונה והשפתיים. לכל קמט יש את החומר הייעודי האידאלי על מנת להגיע לתוצאה המקסימלית.

מוסקונה. מילוי אזור הפה והשפתיים

4. בוטוקס בצדי הפה: מטרת ההזרקה באזור זה נועדה להרים את זוויות הפה הנפולות, המשוות מראה עצוב, ולהשיב לשפתיים מראה צעיר ורענן יותר.

בוטוקס בצדי הפה. מוסקונה

5. מילוי קו לסת:

קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות המאופיין בעור הדוק וקווים חדים. אצל גברים קו לסת מסותת ומרובע הוא סימן לגבריות ונחשב למושך יותר. כיום ניתן לראות גברים, נשים צעירות המעוניינות בלסת מודגשת וחדה יותר כשל גל גדות או בר רפאלי וגם נשים מבוגרות יותר אשר חשות כי עם הגיל חל רפיון באזור קו הלסת, דבר המקנה לפנים מראה "פני בולדוג", מגיעים לבצע טיפול של הידוק וחידוד קו הלסת.

נפילה באזור קו הלסת בגיל מבוגר יכולה לנבוע ממספר סיבות:

  • אובדן טונוס שרירי הפנים
  • רפיון הרקמות הרכות וירידה בריכוזי הקולגן והאלסטין, האמונים על מיצוק העור וגמישותו
  • עצם הלסת עצמה עוברת ספיגה והצטמקות עם הגיל, וכתוצאה מכך קו הלסת מאבד מהדגשתו באזור הסנטרוכן בזוויות הלסת– מתחת לתנוך האוזן

כל השינויים הללו משפיעים על המראה באופן כללי ועל הפנים התחתונות, כאשר קו הלסת, הסנטר והצוואר נעשים רפויים ומקומטים. הטיפול בקו הלסת חיוני לשם תמיכה ברקמות הרכות ומניעת הצניחה של העור. הדגשה, או עיצוב קו הלסת והסנטר, זה טיפול המתאים לנשים וגברים בגילאים שונים, החל משנותה-20 ועד לגילאים מבוגרים.

שיטת ההזרקה לעיצוב קו הלסת:

שילוב של הזרקת חומצה היאלורונית סמיכה או רדיאס עם הזרקת בוטוקס – הדור חדש.

תפקיד הבוטוקס: מניעת התכווצות שרירי הצוואר המחוברים לקו הלסת.

בצורה זו ניתן לחדד את מראה קווי הלסת ולשפר את המראה של שרירי הצוואר.

מילוי קו לסת. מוסקונה

6. צוואר: עור רפוי ומקומט בצוואר יכול בקלות להסגיר את הגיל, מתחלק לשני קטגוריות: קמטי הרוחב -המתבצע ע"י הזרקת חומצה היאלרונית ייעודית לאזור הצוואר המורכבת משני מזרקים שונים האחד מעלה את רמת הקולגן ואת סיבי האלסטין שילוב ש/ רדיאסבעזרת מיקרו קנולה. לטיפול במיתרים האורכיים ,קמטי האורך –הנגרמים כתוצאה של רפיון השריר ניתן לטפל ע"י הזרקת בוטוקס הדור החדש לשיפור המראה. השיפור במצב העור נראה לאחר כ3 שבועות, כאשר מיום ליום מצב העור ישתפר, איכות העור תשתפר, גמישות העור תעלה וכמות הקמטים יפחת. בטיפול בחומצה היאלרונית נדרש בדר"כ שני טיפולים.

7. מרקם העור: הטיפול ההוליסטי אינו מושלם ללא התייחסות למרקם העור. ניתן לשפר את המרקם באמצעות שימוש בסקין בוסטר, אשר מעניק לעור מראה זוהר, מוצק ובריא ואף מעודד את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין.

מרפאות מוסקונה-

למוקד קביעת תורים: 03-7442828 

www.moscona.co.il

 

טיפול בצוואר. מוסקונה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות