חדשות

פ"ת: דפנה ברוורמן הגישה תביעת לשון הרע נגד פעיל של רמי גרינברג, שתקף אותה בקללות ואף האשים אותה במערכת יחסים אחרת

ב-27.6.18 פורסם פוסט בפייסבוק ובו תמונה של כיתוב גרפיטי בעיר ובו נרשם: "ברוורמן מכר את פ"ת לחרדים" והוסיף את דעתו האישית וכתב: "עד לאן ירחיקו אנשים". הפרסום הזה גרר תגובות רבות, חלקן מנומסות יותר וחלקן מנומסות פחות, אך עדיין אפשריות במסגרת חופש הביטוי. לאחר מספר תגובות רשם כברה בעצמו תגובה לא מחמיאה על ראש העיר. אחד הגולשים האחרים הגיב לכברה ומסיבה שאינה נראית לעין טען הנתבע כי זה פרופיל פיקטיבי המתופעל על ידי אשת ראש העיר. כברה לא חדל להפיץ את השקר הזה  ובנקודה זו החלה מסכת השתלחות חסרת פשרות ורחמים בברוורמן.
באחד הפוסטים כברה קרא לדפנה ברוורמן במילים בוטות מאוד ואף מאיימות וכך כתב: "שרמוטה קטנה שכמותך. זה הסוף שלך. נסדר לך עבודה במשק בית…מסכן העלוב שישן איתך…".

הקללותוהאיומים כלפי דפנה ברוורמן

הבוקר הגישה אפרת אלימלך קפצן, עורכת הדין של ברוורמן כתב תביעה כנגד כברה. בכתב התביעה דורשת ברוורמן הוצאות משפט ופיצוי בסך 100 אלף שקלים שאת רובו מתכננת לתרום לצדקה. בכתב התביעה נטען כי הפצת השקרים נעשו רק בגין היותה אשת ראש העיר ובעקבות הבחירות המתקרבות. "הנתבע שם לעצמו מטרה להשמיץ, לבזות ולפגוע בתובעת בכל מחיר, לרבות במחיר של הפצת שמועה שאין לה כל אחיזה במציאות ולשכנע, כך לדעתו לפחות, כי לתובעת ולבעלה אין מקום בתפקיד ציבורי. פעולה אסורה זו שביצע הנתבע כלפי התובעת עולה כדי עוולת פרסום לשון הרע אסורה, אשר מסבה לתובעת נזק עצום ורב עת הועלה מהאוב פרשה עגומה וישנה שלא היה בה אמת וחצי אמת." כך לשון התביעה.
עוד מכתב התביעה: "לא זו אף זו, אין המדובר אך ורק על התובעת- אשת איש ציבור, אלא על אמא של 3 ילדים בגילאים 13 ומעלה אשר דברים אלו שנכתבו על ידי הנתבע הסבו להם עוגמת נפש עצומה ונזק תדמיתי ונפשי בל יתואר".
תגובת רונן כברה: "לא קיבלתי את כתב התביעה לכן איני יכול להתייחס. למרות זאת, מדובר באשה רעה וחולת פירסום שמנהלת בפועל את עיריית פתח תקווה. כתב התביעה הינו שיקרי ועצוב מאוד שמתייחסים אליו כאילו יש פסק דין. אני בטוח שבית המשפט יזרוק אותה מכל המדרגות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות