ניוזים חמיםבריאות

מרפאת 'נאות שמיר' ביבנה של הכללית נפתחה בטקס חגיגי

המרפאה נפתחה בטקס חגיגי במעמד ראש העיר יבנה מר רועי גבאי, מנהלת מחוז מרכז בכללית הגב' פטריסיה צימרמן, רב העיר הרב דוד אבוחצירא, חברי הנהלת הכללית, צוותי המרפאה ומכובדים נוספים

מרפאת 'נאות שמיר' של כללית ביבנה נפתחה בטקס חגיגי במעמד ראש העיר יבנה רועי גבאי, מנהלת מחוז מרכז בכללית הגב' פטריסיה צימרמן, רב העיר הרב דוד אבוחצירא, חברי הנהלת הכללית, צוותי המרפאה ומכובדים נוספים.

המרפאה החדשה ממוקדמת ברחוב עוזי חיטמן 1 בשכונה שנבנית ומתפתחת בימים אלה ועתידה לשרת את תושבי השכונה.

במרפאה החדשה ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים, רפואה יועצת, אחיות ומשרד. כמו כן, במקום פועלת טיפת החלב, אשר תיתן מענה לתינוקות והילדים בשכונה.

'כללית' היא הקופה הגדולה ביותר ביבנה והמרפאה החדשה מצטרפת למעטפת שירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים הניתנים למבוטחי הקופה.

בעיר יבנה ישנן מספר מרפאות של הכללית המעניקות מגוון רחב של שירותים ביניהן- רפואת משפחה וילדים, רפואת נשים, התפתחות הילד, רפואה יועצת בית מרקחת ועוד.

רועי גבאי ראש העיר יבנה ברך את שיתוף הפעולה עם הכללית ואמר כי, "פתיחת מרכז רפואי חדש לרווחת תושבי העיר הוא אירוע מרגש. ואכן, כללית נותנת לתושבים שלנו שירות רפואי איכותי. במציאות המאתגרת בנו אנו נמצאים יש חשיבות לשיתוף פעולה ואני בטוח שנמשיך לפעול לטובת בריאות הציבור בעיר גם בעתיד".

פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז של כללית ברכה את הצוותים ואמרה כי, "אני גאה לומר ש'כללית' היא הקופה הגדולה ביותר ביבנה והמרפאה החדשה, שפתחנו היום היא חלק ממעטפת בריאות איכותית שאנו מעניקים לתושבי העיר. איכות הרפואה והשירות המקצועי הם הגורם בעיקרי שהופך את כללית לקופה המובילה בעיר ובסביבתה. נמשיך להעניק למטופלים שלנו את השירות המצוין והאיכותי גם בעתיד".

ד"ר מירב חן מנהל המנהלת הוסיף כי, "אנו משקיעים משאבים רבים לשיפור השירות למטופלים שלנו. אני מזמין את התושבים להגיע ולקבל שירות איכותי ומקצועי".

 

בשיתוף כללית

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות